vrijdag 9 oktober 2009

nieuwe ontwikkeling

Ik ben zo opgewonden, IK HEB EEN BAAN!!!!!!!! En wat voor een baan; ik ga werken in de kinderministry. De kerk zocht een fulltime kinderwerker en hebben mij daarvoor benaderd. Wonderlijk!!!! Alles wat met kinderen te maken heeft ga ik doen. Klinkt vaag, is het voor mij ook nog wel een beetje, maar gaat goed komen. Wat houdt dit nu voor het dagelijksleven in? Het is heel flexibel, ik kan mijn eigentijden indelen, ik kan Sharisa mee nemen en 1 dag in de week zal Sharisa naar mamma Baardman gaan en 1 dag in de week zal er iemand hier in huis komen om naar Sharisa te kijken. Wat zijn mijn taken? Bidden voor de kids op Montagu, ik zal kinderberading gaan doen, als ouders met vragen en problemen zitten kunnen ze bij mij aankloppen, ik ga de kinderkerk organiseren, we willen heel graag een zwangersschapsgroep oprichten voor tieners die zwanger zijn en die tieners begeleiden in deze zwangersschap, outreaches in de community organiseren, kinderkamp organiseren voor de kinderen uit de community die niks hebben, mamma's thee regelen etc.....genoeg ideeen dus. Ik vind het erg spannend allemaal, maar zie er naar uit. Daarbij zal ik nog steeds met Ella werken in de ochtenden. Hoe kan het leven opeens lopen, maar een ding: God ziet onze behoeftes raak en weet wat we nodig hebben, zo wonderlijk. We zijn zo dankbaar!

5 opmerkingen:

www.olga.blogspot.com zei

Zo Mirjam dat is geweldig voor je en precies wat bij je past, wat wil je nog meer.
Echt gefeliciteerd hoor!!!
Liefs, hug, mamma

Anoniem zei

Leuk zus!!! Succes met alles wat je wilt gaan opzetten!
Gr esther

Wandel met Miep zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wandel met Miep zei

Wat fijn! Gefeliciteerd! Lijkt me echt een baan voor jou, druk in de weer met kinderen en tieners. Lijkt me heel mooi werk om te doen voor het koninkrijk van God.

Gods zegen!
liefs Marieke

Wandel met Miep zei

oeps blogger doet een beetje vreemd en plaatst mijn reactie 2 keer maar op heel verschillende tijden... sorry!