woensdag 31 maart 2010

Sharisa 1 jaar!!!!


Het was echt feest!!! Wat een mooie dag. 's Ochtends gezellig bij pappa en mamma in mijn pyjama cadeautjes uitgepakt. Wat ben ik verwend!!! Het boekje is mijn allerleukste cadeau oma.


's Middags hadden we een heel kinderfeest. Wel 18 vriendjes en vriendinnetjes waren er. We hebben heel veel spelletjes gespeeld en maskers gemaakt, taart gegeten, limonade gedronken en gedanst.
Auntie Gloria had voor mij een prinsessentaart gebakken. Mmmm, daar hebben we van gesmuld.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldig tuinfeest met allemaal blije kinderen.
Sharisa, je ziet er echt jarig uit hoor, nog even dan kom ik je een echt verjaardagszoen geven.
Dag lieve allemaal een dikke knuffel van mamma/oma

Anoniem zei

Wat een feest!
Je bent een prachtige meid!
We houden van je!
Kusje voor je papa en mama!

Oom David&Tante Rachel

Anoniem zei

Lieve Sharisa!
Wat een mooie slingers en wat een leuke kadootjes! Die poppenwagen is echt leuk! Als je straks hier bent kunnen we samen met onze poppenwagens scheuren! Je bent mijn nichtje en vriendinnetje en ik mis je heel erg!
Een kusje van Jael

Anoniem zei

Wat een gezellig feestje in de tuin! 1 jaar... van harte gefeliciteerd!
Gr esther

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit nog van harte gefeliciteerd.
Hartelijke groeten.
Ina

Margé zei

Sharisa alweer 1 jaar! Wat gaat de tijd toch snel! Van harte gefeliteerd met jullie groter wordende meisje! Op naar de mijlpalen van dit jaar: leren lopen bijvoorbeeld!!
Geniet ervan!!