maandag 24 mei 2010

zustertje

Wat een ziekenboeg hier. Ik voel me bevoorrecht dat ik kan zorgen voor. Abe is net ziek uit zijn werk gekomen. Dit is de eerste keer sinds we getrouwd zijn, dan is hij echt ziek hoor. Hij naar de dokter. Heel de wachtkamer vol mensen met allemaal hetzelfde: DE GRIEP. Goeie business Ja en wat krijg je hier dan in Afrika: een zak vol pillen. De dokter heeft hem twee dagen afgezet van zijn werk. Gezellig, Abe 2 dagen in huis. Dat gebeurt eigenlijk ook nooit. Kan ik hem lekker verwennen, heerlijk!!!! Vandaag heb ik ook de hele middag mijn schoonmams en Macy Lee over de vloer gehad. Macy Lee was vannacht door de ambulance opgehaald met epileptische aanvallen. Mijn schoonmams heeft de hele nacht op een stoel gezeten en geen oog dicht gedaan. Ze kwam uitgeput en hongerig bij me aan. (het ziekenhuisje is hier in Montagu en ze zouden bij mij wachten totdat Abe thuis was, zodat we ze naar huis konden brengen). Ik heb lekker eten voor ze gemaakt en mijn schoonmams in ons bed gestopt. Macy Lee heeft zich zeker wel een uur schoongeweken in bad. Gelukkig gaat het nu weer goed met haar. Zo de komende 2 dagen mag ik nog lekker zustertje spelen :-).

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een nieuwe roeping??
Verpleegkundige.
Wie weet vind je het zo leuk, dat je je om laat scholen.
Nou, sterkte hoor, en beterschap voor de zieke.
Hopelijk blijven jullie vrouwen gespaard, want Abe kan niet thuisblijven om voor jullie te zorgen.
Liefs mamma een kusje voor Sharisa

Anoniem zei

Wat heftig!! Sterkte met het zorgen voor alle zieken!! En natuurlijk veel beterschap voor Abe!
Gr esther

Anoniem zei

Lieve Mir,

Heftig druk! En dan ook nog tijd om mij een bloemetje te 'sturen'! Thanks daarvoor! Ga je snel weer eens bellen om bij te kletsen. Hoop dat Abe snel beter wordt van al die pillen. Ben ook benieuwd hoe het met Macy-Lee gaat. Epileptische aanvallen is wel zorgelijk!

Kus Meta

Anoniem zei

Nou zeg dat klinkt erg heftig,nou maar hopen dat je het zelf niet krijgt.Want jij moet verplegen.
Sterkte ermee en beterschap voor alle zieken.
Hartelijke groet Ina

LoveLEE: lover of God/youthpastor/footballtrainer-coach zei

he mirjam

ik heb trouwens mijn naam van mijn website verandert

http://www.coachleeinaction.blogspot.com/

so u know
anders kan je me niet meer checken weet je

God bless u guys real good

Anoniem zei

Ja zuster, nee zuster :) Een mooierd ben je! lieve groeten van Danielle Wiegel