maandag 6 september 2010

Baby!!!!!!!!!!!!!!!!

2 armpjes, 2 beentjes, een hoofdje, gewoon een echt heel klein mooi mensje met een hartje wat je hoort kloppen. Wonderlijk, ontroerend en zo dankbaar waren we toen we donderdag een echo hadden en we voor het eerst ons kindje konden bewonderen. Heerlijk om te mogen uitzien naar ons tweede prinsje of prinsesje. Ik ben nu 13 weken zwanger en het gaat goed. De normale zwangersschapsmisselijkheid is duidelijk aanwezig, maar ok, valt goed mee te leven. Mijn buik groeit lekker, dat maakt me helemaal trots. 10 Maart zijn we uitgerekend. Maar tot die tijd genieten we met zijn drietjes van het wonder dat in mij mag groeien. Zelfs Sharisa schijnt het te snappen :-). Dan wijst ze naar mijn buik en zegt ze baby baby.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met deze zwangerschap.Geniet ervan.
Fijn dat jullie straks een nieuw huis hebben met twee van die kleintjes.Sterkte met de kwaaltjes.
Gr Ina

Margé zei

Gefeliciteerd! Wat een wonder weer!
Geniet ervan, want voor je het weet is het zover!!
En ik kan het weten, want wij tellen de laatste weken alweer af voor we weer een kleintje in huis hebben!

Anoniem zei

Ik komhoooooooooommmmmmmmmmmmmmmm............kan haast niet wachten.
Hug, mams

Anoniem zei

Hoi Abe en Mirjam,

Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap!!! Wat geweldig nieuws. Jullie hadden donderdag de echo, maar wij dus ook. Ik ben dus ook weer zwanger en op 21 maart uitgerekend... Zullen we afspreken dat jullie nu een zoonje krijgen en wij een dochterje? :)

Groetjes
Magda