zondag 11 september 2011

Bikini top



Sharisa helemaal gelukkig in haar nieuwe iets te grote bikini top. Ze kan niet wachten tot de zomer begint. Elke keer als de zon schijnt en het wordt iets warmer vraagt ze of we gaan zwemmen. Ze is zo leuk!!!! Nog heel even geduld.........

Verder hebben we een heerlijk, rustig weekend achter de rug. Een weekend uit bed!!!!! Ben zo dankbaar. Na dat ik vorige week letterlijk in elkaar was gestort langs ons bed en niet meer overeind kon komen en 3 dagen mijn bed heb gezien, kon ik van het weekend weer een beetje bewegen en rond lopen. Mijn rug is nog zwak en heb nog niet alle gevoel terug in mijn been en voet. Maar ik kan weer dansen met mijn dochters, gezellig met z'n alle aan tafel eten, flapjacks bakken en samen met Sharisa een modeshow voor pappa en Joelle in elkaar draaien.

Geen opmerkingen: