woensdag 20 februari 2008

Er was er een jarig





Er was er een jarig, hieperdepiep hoera. Vandaag hebben we de afterparty! Het was geweldig. Eerlijk gezegd zag ik er een beetje tegen op om jarig te zijn, zo ver weg van jullie allen die niet mee konden feesten. Ik heb even een traantje moeten laten, maar daarna lekker gefeest. Lieve, lieve vrienden, bedankt voor al jullie cadeautjes, onvoorstelbaar gewoon, wat ben ik verwend! Erg leuk, erg lief van jullie. Op de eerste foto zit ik tussen al mijn cadeautjes. Bedankt voor de keukenmachine (kunnen we heerlijke smoothies gaan maken), 2 geweldige poefjes, een flower power tas, ijs felgroene mokken, een theepot met suiker en melkkannetje, pantoffels, een badeend, lekker luchtje, slingers, servetjes met tulpen, stappenteller....en wat meer?!?! Heel veel dus, zo lief, echt zo lief. Ik was echt jarig! Bedankt iedereen voor jullie smsjes, kaartjes, belletjes, berichtjes, cadeautjes. Thanks so much!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mir!

Je hebt het verdiend, al die cadeautje, aandacht, kaartjes, telefoontjes!
Je bent ongelofelijk bijzonder, ongelofelijk bijzonder mooi!

Hou van je, lief vriendinnetje!

Tallie

www.olga.blogspot.com zei

Lieve Mirjam,

19 febr. 2008 zal je niet gauw meer vergeten, denk ik.
Je ziet er echt jarig uit, leuk hoor.
Fijn dat we je allemaal zo konden verwennen, het is beter te geven dan te ontvangen..............., dus wie is er beter af, haha, haha.
Wat een prachtige taarten!
Mooi cadeau van auntie Gloria.
Geniet lekker na van deze dag, en van al je mooie spulletjes.
Liefs, mamma

Anoniem zei

Lieve Mir,
Van harte gefeliciteerd! Wat zie je er goed uit op de foto's! Echt stralend en lekker bruin:)
Je bent echt leuk!!!

Liefs Meta

Anoniem zei

Heb je de keukenmachine al in gebruik genomen?
Jouw jarige foto hangt nu op de koelkast, leuk hè, kan ik er elke dag naar kijken.
Hug, mamma

Anoniem zei

Lieve Mirjam,
Wat ontzettend tof om het een en ander te lezen! En.. nog gefeliciteerd!! Heb laatst nog eens de foto's van mijn verjaardag bekeken... weet je nog dat we een puzzel aan het maken waren? Ook zo gezellig. Lang, lang geleden:)
Je hebt dus een baan... eenmaal een juffie.. altijd een juffie!?:P
Liefs, Natanjäh