woensdag 20 augustus 2008

Vlucht gekanseleerd

Mijn schoonzusje en ik staan midden in de winkel, daar gaat mijn mobiel. Sjoh, as je mij een beetje kent heb ik daar ZO'N hekel aan als ik in de winkel sta. Maar op een of andere manier neem ik vandaag toch de telefoon op. Mijn mannetjie!!!!!!!!!!!!!!! Dat is leuk. Hij zegt; je moet even mooi luisteren, ik heb een email van KLM gekregen en die ga ik even aan je voorlezen. Prima dacht ik. Maar het eerste wat ik hoor is: sorry voor het ongemak, maar uw vlucht is gekanseleerd. In die paar seconden kan er veel door een mens zijn gedachten gaan, onvoorstelbaar. Daar gaat Nederland, daar gaat al ons geld wat we vast niet terug krijgen....blabla...waarom denkt een mens dan altijd het negatieve? Gelukkig leest Abe gewoon door en mijn negatieve gedachten worden omgedraaid in een grote smile op mijn gezicht. Ze bieden een rechtsstreekse vlucht aan van KLM zonder enige extra kosten en op dezelfde dag. Waar we eerst in Johannesburg moesten overstappen en wachten kunnen we nu in een keer vliegen! Heerlijk zeg, we moeten wel gelijk reageren. Alleen op een of andere manier kan Abe niet in contact komen met het 0900 nummer, ligt dat aan Zuid Afrika? Maar David, bedankt dat je dit klusje voor ons hebt opgeknapt! Hier ons reisschema. Dan weten jullie wanneer we in Nederland zijn en we weer terug naar Zuid Afrika gaan:
KL 598 01OCT Kaapstad - Amsterdam 23h25 10h50 (zo, 2 OCT komen we dus aan)
KL 597 31OCT Amsterdam - Kaapstad 09h55 22h30
Tot snel!!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan bijna niet wachten, liefs,mams

Anoniem zei

Tot snel!!!!! Gr esther

Anoniem zei

Heerlijk zo'n rechtstreekse vlucht! Geniet ervan. Ik zie erg uit naar jullie komst. Het schiet op,
x Lys

Anoniem zei

Bofkonten!!!!!!!!!!!!!Liefs Irma