donderdag 7 mei 2009

eerste traan


Dat is al weer lang geleden, maar het gaat goed hier. Oma geniet enorm en Sharisa doet het goed. Het is zo'n skattebolletjie. Gisteren heeft ze voor het eerst 2 tranen laten vallen en ze probeert hard haar best te doen om te lachen. Heeft ze trouwens geen schattige kleren aan. Wie herkent de kleertjes, hihi. Zo leuk, we hebben zoveel mooie pakketjes gehad van uit Nederland, echt waar, lang leve de HEMA. Als je hier in Zuid Afrika rond kijkt heb je alleen maar baby, baby kleertjes. Best schattig, maar 'echte' kleertjes vind ik toch wel heel leuk.


Met oma zijn we op stap geweest naar Hermanus. 1 Maand uit en dan al lekker naar de Indische oceaan. Best spannend dan zo'n hele dag uit, maar ik heb al ontdekt; je moet gewoon doen. En; babietjes mogen huilen.
Ook zijn we gisteren naar de verloskundige geweest. Alles zag er goed uit van mijn keizersnee en de buikspieren mogen weer getraind worden. Ja....nu heb ik geen excuus meer, als de dokter het zegt....... Sharisa was voor check up bij de kinderarts. Ze weegt nu 4,5 kilo en haar reacties op alles wat de kinderarts deed was goed. We zijn dankbaar met zo'n gezond, mooi meisje. Ze heeft wel een beetje baby exceem in haar gezicht. Dat komt door de borstvoeding. Nu heeft de arts mij aangeraden om geen yogurt, melk, kaas en chocola te eten. Pfffff.....dat zijn eigenlijk de 4 dingen wat ik heel de dag eet, haha. Maar als ik Sharisa daar mee kan helpen laat ik het met heel veel liefde staan.

En ja, als je pappa bij de bank werkt kan je er niet onderuit. Sharisa heeft nu al haar eigen bankpas. Pappa heeft een spaarrekening voor haar open gemaakt.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Kusje voor ons prachtige nichtje!
Abe en Mir: we zijn trots op jullie!

Tot snel!

David&Rachel&Jael

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's!!!! Sharisa is al weer aardig gegroeid!
Gr esther

Anoniem zei

Leuke foto's Mirjam!
Geniet maar lekker van elkaar!
groetjes,
Clarinda

Anoniem zei

Ze staat er prachtig op,maar ik kan niet zien of het onze spijkerbroek is hij staat in ieder geval mooi.
groetjes Ina