maandag 7 juni 2010

plat in bed

Daar lig ik dan, plat in bed. Ik dacht net heel even dat ik de hele wereld weer aan kon, maar ik werd snel weer van mijn voetstuk weggeblazen toen een pijnscheut me weer bijna door mijn benen liet zakken. Wat er is gebeurd weet ik niet, maar dat ik pijn heb weet ik wel. Zaterdag had ik behoorlijk last van mijn rug, maar toen ik zondag opstond kon ik eigenlijk niet meer lopen van de pijn. De dokter heeft me een sterke inspuiting gegeven (niet het idee dat het heeft geholpen, maar ok) en mij het advies gegeven plat in bed te blijven liggen. Dat doen we dan ook maar braaf, ik kan ook niet heel veel anders. Het voelt gelukkig al beter als gisteren. Ons prinsesje logeert bij oma Baardman, ik weet dat ze daar een goede tijd zal hebben, maar missen doe ik haar wel. Het is zo stil in huis zonder haar. Nu zelf maar heel geduldig wezen en rust nemen zodat ik weer vlug op de been ben en mijn prinsesje weer in de armen kan sluiten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve schat, hug mamma

Anoniem zei

Sterkte zus!Gr es

Anoniem zei

Het is niet fijn als moeders op bed moeten blijven,hopen dat de pijn snel over is.
STERKTE Ina

Tim, Tal en Luuk zei

Veel beterschap lieve Mir! Dat je maar snel weer met jullie prachtige prinsesje rond mag huppelen! We denken aan je!

Anoniem zei

Ach meisje toch wat een ellende. Veel sterkte en beterschap hoor. Liefs, Irma

Anoniem zei

Ach meisje toch wat een ellende. Veel sterkte en beterschap hoor.
Liefs Irma