vrijdag 4 februari 2011

Baby shower



Verrast, totaal verrast met een babyshower. En het was echt als een shower, een warme douche. Ik voelde me heel speciaal. Zo ongeveer 20 lieve vrouwen die in mijn leventje zijn waren gekomen met allemaal lekkere dingen en cadeautjes voor de baby. We hebben aan 1 grote tafel zitten smikkelen van een heerlijk ontbijt, gezellig zitten kletsen en daarna cadeautjes uitgepakt. Overladen met billendoekjes, luiers, bodylotion en knusse dingetjes. Jaja, en Bo had een heuze echte Hollandse luiertaart gemaakt. Hahaha! Erg leuk. Ze hebben me ook geblessed, dat was bijzonder mooi. En zoals je ziet ben ik niet de enigste die zwanger is. Elmien krijgt woensdag haar baby, mijn lieve vriendinnetje Emily einde april en ik dus begin maart. Heerlijk om zo met hun eens verhalen uittewisselen, te genieten van de dikke buiken en te 'klagen' over pijntjes.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat geweldig Mir, al die lieve mensjes om je heen!
Je verdient het hoor, echt!
We missen je!

Davd&Rachel&Jael

Anoniem zei

Wat een surprise!!!
Leuk hoor Mirjam, je bent verwend hoor.
En wat ziet het er gezellig uit.
Je buik is behoorlijk aan de maat, wat mooi om te zien, fijn dat ik hier van kan meegenieten.
Liefs, mams

Talitha zei

Super mooi om te zien, lieve Mir!
Het doet me zo goed om te zien dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt!
Veel sterkte met de laatste loodjes Mir, we zijn zo benieuwd naar jullie kleine wonder!

Liefs,
Tal

Anoniem zei

Wat geweldig zus! Ziet er heel gezellig uit! Leuk dat ze dit voor je hebben geregeld. Heel lief!
Gr esther

Anoniem zei

Ziet er erg gezellig uit,echte vriendinnen.
Mooi hoor die buiken parade.
Groetjes Ina