maandag 14 maart 2011

Goud waard!!!!!!!

Mijn mannetje is echt goud waard. Ik wist dat al, maar soms besef je het weer even meer. Hij doet echt alles in huis en is nog steeds de vrolijkste. Donderdag nacht werd ik verschrikkelijk ziek. Hoge, hoge koorts (rond de 40 graden), alles deed pijn, misselijk, niet om echt heel happy van te worden. Volgende morgen als gezin in de auto om toch maar even een bezoekje te brengen aan de huisarts. Die schrok zich rot. Net een keizersnee gehad en nu zo ziek?!?! Hij heeft me met spoed doorgestuurd naar Worcester naar de gyneacoloog. Hij hoefde me niet uitgebreid te onderzoeken, want hij zag het meteen; borstontsteking. Mensen, dat is heel erg pijnlijk en dat geeft ook die hoge koorts. Gelukkig hoefde ik niet te blijven en werd ik met een zak medicijnen en elke dag een bezoekje aan de fysio naar huis toegestuurd. De koorts blijft nu redelijk weg, de ontsteking is er nog en heb nog 0,0% energie, maar ben dankbaar dat ik niet meer de hele dag in bed lig en dankbaar met Abe die ons aan alle kanten verwend en echt zijn beste geeft voor ons gezinnetje. Joelle doet het goed, we zijn trots op haar dat ze ook tevreden is met de fles (want ze kan niet uit mijn ene borst drinken). Hoe klein ze ook is, ze accepteert het allemaal.

5 opmerkingen:

Gerben en Julie zei

Sterkte meid!!!
liefs Juul

Anoniem zei

Nou zeg dat is vervelend.Gelukkig dat ze de fles goed neemt.Beterschap en sterkte ermee.
Groeten Ina

Anoniem zei

Abe ik ben trots op zo`n zorgzame schoonzoon.
Liefs, mamma

Anoniem zei

Sterkte zus! Ben blij dat Abe zo goed voor jullie zorgt!
Gr esther

Anoniem zei

Beterschap zus!!! Check je mail @ gmail...
Love you
Dave