dinsdag 8 maart 2011

rijkdom

Joelle is alweer een week oud en we proberen met z'n alle onze draai te vinden. We hebben echt hele gezellige knusse familie momenten. Wat voelen we ons dan rijk met 2 prachtige dochters. Gisteren zaten we met z'n alle in de auto, dan voel ik me een grote rijke familie, want met 2 auto stoeltjes en 2 kinderen daarin is de auto toch echt behoorlijk vol. Gisteren ook voor een eerste check up bij de dokter geweest. Bijna alles zag er gezond uit, ze is alleen iets te geel. De dokter heeft bloedgeprikt (ach, echt heel zielig om te zien, ze moest zelfs 2 keer prikken), gelukkig is de bili waarde verhoogd en niet te hoog, we hoeven niet naar het ziekenhuis voor belichting. We moeten haar zo'n 15 min op een dag achter het raam in de zon leggen. Ook is ze aangekomen, ze weegt nu 2.8 kilo en is 50 cm lang. Zelf knap ik behoorlijk op. Ik doe het vooral rustig aan, gisteren mocht de pleister van mijn litteken (oplosbare hechtingen) en dit ziet er netjes uit. Dankbaar dat Abe nog thuis is, het is heerlijk om hem om ons heen te hebben. Hij hoeft pas 4 april weer te gaan werken. Dus we kunnen nog heerlijk als gezinnetje van elkaar genieten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief gezinnetje, wat een prachtig plaatje,super.
Trotse pappa!!
Mirjam ik zou het fijn vinden als jij met je dochters ook een keer op de blog komen.
Hug en kusjes van mamma/oma

Anoniem zei

Ze weegt niet veel, maar ze ziet er wel goed uit, echt niet mager.
Zelfs een bol buikje van de goede moedermelk. Leuk om te zien.
Liefs, mamma

Anoniem zei

Prachtige foto.
Trotse papa met zijn dochters.
Geniet van deze dagen.
Groetjes Ina

Wandel met Miep zei

Lieve Mirjam,
Wat een mooi en gelukkige foto! Jullie stralen geluk uit, wauw!
En wat lijkt Joelle op jou! op de donkere haren na dan he ;-)
Leuk om te zien hoor!

liefs miep

Anoniem zei

Lieve Mir,
Heerlijk dat jullie met zn vieren nog een tijdje kunnen genieten. Ik zie 2 hele mooie meisjes op de foto. Fijn dat jij langzaam opknapt. Ik wil je heel graag spreken en blijf het proberen.

Liefs Lys

Anoniem zei

Lieve mensen, Wat een ontzettende leuke foto!
Heerlijk dat jullie nog een tijd met z'n 4tjes hebben om lekker te genieten en te wennen.
Liefs, Irma