donderdag 19 augustus 2010

inburgeringscursus

"Ssssssssssssttttt....ik studeer!" zegt Abe wanneer ik dinsdagavond de kamer in kom. Studeer??? Jaja, hij is druk bezig met zijn inburgeringscursus. Bedankt alle lieve mensen die dit cadeau voor zijn verjaardag hebben gegeven. Ik kon niet alleen de cursus geven, maar ook bijna het hele examen. Wat een zegening! Maar die inburgeringscursus is lachuh hoor. We hebben al heel wat leuke momenten gehad en lol gemaakt over de domste vragen. Zie je een foto van prins Willem Alexander vragen ze: wie zie je hier op de foto 1) prinses Maxima 2) prins Willem Alexander. Zo zijn er nog een aantal van die vragen. Verder zitten er ook veel interressante vragen bij over de economie, het onderwijs, politiek en het sociale leven. En het is niet saai hoor. Het is geen boek wat je uit je hoofd moet leren, maar zit een ander half uur durende DVD bij waar ze alle info geven. Eigenlijk zou iedere Nederlander het eens moeten zien. Veel dingen heb je vroeger wel geleerd op de basisschool, maar dat is zo ver weg gezakt dat ik dat echt niet meer wist. De inburgeringscursus geeft Abe veel motivatie en zo is hij ook concreet bezig met zijn 'nieuwe uitdagende' leven wat over een tijd op hem staat te wachten. Ik ben super trots op hem!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahahaha, lekker dom zeg.
Zijn er wel slimmere vragen????
Als jullie in Nederland wonen ga ik het ook eens doornemen, lijkt me wel leuk.
Abe succes hè, je kan het hoor.
GO FOT IT!!!! Ik ben trots op zo`n schoonzoon.
Liefs, mamma

Gerben en Julie zei

zijn jullie van plan om naar NL te verhuizen? wat zijn jullie plannen?
liefs Juul

Anoniem zei

We zijn trots op je broer!

David&Rachel

Anoniem zei

S6 Abe met studeren!
Gr esther