vrijdag 3 juni 2011

Sharisa naar school

Kleintjes worden groot en wel heel vlug groot. Sharisa is woensdag voor het eerst naar school geweest. We brachten haar weg, ze begon meteen te spelen en wilde niks meer van ons weten :-). En toen ik haar kwam ophalen wilde ze niet met me mee, ze wilde nog spelen. Goed teken toch. Gisteren was het iets anders, dikke tranen toen Abe weg ging en de juffrouw zei dat de hele dag haar rugzak, haar tuitbekertje en Teddy om haar heen moesten zijn. Ach die schat, het stukje vertrouwde van huis wilde ze graag bij haar hebben. Ik ben bebieuwd hoe het vandaag gaat. Ze gaat 3 ochtenden in de week. Abe brengt haar om half 8 en ik haal haar om 12 uur weer op. Ze gaat naar de King Christian School. Een engelse christelijke prive school waar je kan gaan t/m middelbare school. We hebben er goede verhalen van gehoord en haar beste vriendje Joel gaat daar ook naar toe. We merken gewoon dat Sharisa veel uitdaging nodig heeft en ze het heerlijk vind om met andere kinderen te spelen. Dan voel je je echt op en top moeder hoor als je daar met andere mamma's, pappa's, oma's en opa's staat te wachten op het schoolplein. Wat een heerlijk trots gevoel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Daar gaat ze hoor de wijde wereld in.Kleintjes worden groot.
Ik hoop dat ze snel gewend is aan het schoolleven.
Groeten Ina

Anoniem zei

Oh wat schattig .. Sharisa met haar rugzakje op naar school. Wat leuk dat ze er hele verhalen over heeft.
Wat wordt ze toch al groot!
Gr esther