vrijdag 3 juni 2011

Trots

De juffrouw was vandaag super trots op haar. Het is zo goed gegaan, ze is zo'n gezellig meisje. Thuis vertelde ze hele verhalen.Zij praat over skol en niet over school :-). Dan zegt ze: Sharisa skol skommel, skol spelen. Waar is Luka? vraagt ze dan. Ik heb nog nooit gehoord van Luka en vraag aan haar wie dat is: Luka skol spelen. Zo ze heeft een nieuw vriendje. Dan vraagt ze later: waar is die ander kindertjies? Zo gezellig dat ze er heel de tijd over praat. Ze is er helemaal vol van (en ik ook).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk Mir! Je schrijft echt als trotse moeder en terrecht!
Wat worden ze dan groot hè Mir?
Geef haar maar een dikke knuffel en zeg maar dat oom David en tante Rachel super trots zijn op haar!

Anoniem zei

Fijn dat het zo goed gaat.
Groeten Ina

Anoniem zei

Lieve Mirjam en Abe, wat leuk om dit zo te lezen. Ja uitdaging heeft ze zeker nodig, fijn dat jullie dit om deze manier kunnen bieden. En helemaal geweldig dat ze het ook nog leuk vindt allemaal.
Ik zou graag even om het hoekje willen kijken, hoe ze het allemaal doet met de andere kinderen.
Ik er ook een trampoline, hahaha.
Zorg dat de rugzak niet te zwaar is, anders valt ze weer om ahhhhhhhhhhh. Liefs, mams/oma

Anoniem zei

Wat schattig om te lezen en die foto!!! Zo'n klein meisje met zo'n grote rugzak! Gelukkig heeft ze veel plezier. Ik zou haar wel eens willen horen kletsen over skol:)
Liefs,
Meta