donderdag 20 september 2007

Goed, erg goed


Wij hebben het goed, erg goed. Elke dag wordt steeds mooier als meneer en mevrouw Baardman. We genieten enorm van elkaar!!! We kijken terug op een erg bijzonder mooie trouwdag. Een droom is werkelijkheid geworden, alhoewel we nog steeds in een droom lijken te leven. Het is zo onvoorstelbaar dat we nu echt samen zijn. Elke dag zijn we daar zo dankbaar voor. Ondertussen ben ik ook al weer wezen werken, jaja, het leven gaat gewoon weer verder. Maar toch heerlijk die kids nog even om me heen en niet alleen de kids, ook mijn mooie, hartverwarmende collega's. Afscheid nemen is hard, keihard. Maar het is goed, we mogen het samen doen. En Abe is echt mijn man die naast me staat en support. Hij is zo lief. Elke dag heb ik wel even een jankbui en dan is het er ook uit en hebben we verder veel lol. Gisteren op de celgroep werden we echt bemoedigd. Het was onze laatste avond en we hebben afscheid genomen. Maar zo mooi dat ze in een kring om ons heen gingen staan en voor ons gingen bidden, ons gingen zegenen en woorden van God en leven over ons uitspraken. God is zo goed!!!!! Dus we gaan nog 1,5 week lekker genieten van jullie, van Nederland en van elkaar. Bedankt voor al jullie support elke keer weer. We voelen ons zo rijk met zulke mensen om ons heen. Dank jullie wel! We stappen zo de trein in op weg naar Enschede. Heerlijk, 2 daagjes naar Tal en Tim. Tot snel maar weer!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mirjam en Abe!!!
Wat een start om op die manier jullie huwelijk te mogen beginnen. Wat een zegening dat jullie samen dit afscheid mogen meemaken en zo er voor elkaar mogen zijn.
Ik ben zo trots op jullie!!!
Blijf van elkaar en van de mensjes om je heen genieten. En vooral ook van de Hollandse regenbuien!!
Hahaha.....dat zul je vast enorm missen!!
Groetjes Lenneke

Anoniem zei

Lieve meneer en mevrouw Baardman!

We hebben ontzettend van jullie genoten!
Jullie zijn nog mooier geworden samen en wat een voorrecht dat wij daar nog 2 daagjes van mochten meegenieten!

KNUFFEL
Tal & Tim