donderdag 6 september 2007

vrijgezellenfeest

Wat een week.....geweldig....maar druk. Nooit meer gedacht dat er een vrijgezellenfeest zou komen. Wanneer??? We hadden echt geen tijd. De ene afspraak naar de andere was al ingepland. Maar ja, vrienden vinden altijd wel een gaatje. Daar werden we zondag opeens met de auto opgehaald vanuit de kerk, want we zouden met de familie en vrienden gaan lunchen op de hei. De uitgebreide picknick ging niet door, ze hadden andere plannen. Op de hei aangekomen kwam opeens iedereen te voorschijn gerend. Echt super, zo'n verrassing. Zo mooi om iedereen om je heen te hebben. Eerst heerlijk champagne geknald. En daarna het bos in voor levend stratego. Voor het eerst dat ik Abe zo hard heb zien rennen, haha. Het was echt erg leuk en dikke pret. Maar dat was nog maar het begin van de party. Bij Lys en Bart thuis aangekomen hebben we heerlijk uitgebreid geBBQed, gekletst en de relatietest. Abe en ik hebben nog heeeeeeeeel wat te bespreken :-) want we kregen een 5,5 als cijfer. Afgerond naar boven nog net een voldoende. Aaaaaah, maar wat hou ik toch van die gozer. Wat heerlijk om hem heel de tijd om me heen te hebben. Morgen is het dan eindelijk zover. De bruiloft!!!! De spanning begin ik nu toch echt wel te voelen, maar dat hoort erbij, toch?! Tot morgen allemaal, top dat jullie dit feest met ons mee willen vieren. And friends of South Africa, Lennie, Gerben en Juul we love you!!! You guys are in our heart.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mirjam en Abe...
hmmmm....dat had ik graag willen zien jullie en levend stratego!!! Fantastisch, wat goed dat ze dat er nog zo in je drukke program tussendoor gepropt hadden!!!
Wauw en hierbij schrijf ik gewoon voor het laatst naar jullie als vrijgezellen...hahaha....geniet er nog even van!!!
En voor morgen:
EEN SUPER GEZEGENDE, MOOIE, LEUKE, GEZELLIGE EN NOGMAALS DUBBEL GEZEGENDE DAG!!!!
Liefs Lenneke

Gerben en Julie zei

Mir en Abe...we love you too!!!!we wish we could be there tomorrow, but you already know that!!!we hope you have a great day tomorrow and we are thinking of you!!!
een hele gezegende dag morgen, en we hopen op mooi weer!!!:)
heel veel liefs en alvast een dikke knuffel(hug)
Juul en Gerben