maandag 22 september 2008

Baie dankie!

Lieve allemaal
Wat een ontzettende lieve, overweldigende reacties hebben we van jullie gekregen. Dank jullie wel! Het doet ons goed en maakt ons alleen nog maar meer opgewonde over ons wondertje. Echt een teken dat ons wondertje niet alleen bij ons meer dan welkom is, maar ook bij jullie. Regelmatig sta ik verstelt of moet ik heel hard lachen om de afrikaanse reacties en tips die we krijgen. Hier volgen er een paar:
* heel veel bananen eten, dan krijgt je kind een mooie huid
* iets wat jij veel eet, zal je kind later ook veel eten
* of juist andersom, eet jij geen vlees tijdens je zwangerschap, zal je kind later ook geen vlees eten
* vooral geen chocola eten, kan allergie geven voor je kind (ik hoop dat dit een fabeltje is)
* je man kan opeens veel meer gaan eten
* onthou; je bent vooral niet ziek, maar gewoon lekker zwanger
* heb je een kleine schoenmaat dan kan je niet natuurlijk geboorte geven, maar wordt het zeker een keizersnee
Nu de grote vraag; waar of niet waar??????
Nou, we eten maar gezond en blijven af en toe toch nog genieten van een heerlijk stukje chocola en gelukkig ik heb schoenmaat 39, dus niet al te klein haha. Nog meer tips zijn altijd welkom hoor!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd jullie. Geniet ervan! En wen er maar aan, van die adviezen zul je er nog wel een paar krijgen....(ik weet er ook nog wel een paar, maar die hou ik lekker voor me, je moet het vooral toch zelf ontdekken en ervaren!)
Groetjes Anne Folkeringa, Ede

Anoniem zei

Hahahahhahaha, leuk die adviesen!!!
Nog een tip, lekker in de zon zitten dan krijg je een bruin kind, zoniet dan krijg je een wit kind Hihihihihhi!
Over 10 dagen zien we elkaar hoi, hoi, hoi, dan kan ik jullie lekker verwennen.
Liefs, mams

Anoniem zei

hahahahahahh....wat lachen zeg!!! Ik zou zeggen gewoon eten waar je trek in hebt!!!
Gr esther

Anoniem zei

Beste tip:
Zegen je kind elke dag!
Geniet van alle kleine knipogen die
God door jullie wondertje geeft!

Liefs,
David en Rachel

Anoniem zei

Hoi Mrjam en Abe,
Hartelijk gefeliciteerd! Geniet van de zwangerschap en ook van daarna! Want de tijd gaat zo snel, dat je naderhand denkt: " Hoe kan dit"? (kots......, maar wel waar, vraag maar aan allerlei moeders!)
Veel geluk,
hanneke en hans
(NB. we zij in ZA als je bevalt!)

Anoniem zei

tja...ik moet zelf die fase nog in, dus ik ben niet de beste tipgever ;) Ik hoop met jou dat die chocolade niet waar is!! Geniet samen en luister goed naar je lichaam. Tot heel snel, x Lys

LoveLEE: lover of God/youthpastor/footballtrainer-coach zei

what the heck gewoon zwanger... gefeli... dit is echt top news gewoon genieten..
EnJOY...

ik zit trouwens te plannen om met het WK 2010 naar South Africa te gaan.

blessings
Lydia in the usa