dinsdag 16 september 2008

weer even terug



Weer even terug op school. Geweldig om de kinderen weer te zien, ze hebben toch wel een bijzonder plekje in mijn hart. Heerlijk gekletst en gespeeld met de kinderen. Gisteren ben ik langs geweest om allerlei foto's te maken van de school, de kids en hun leefomgeving. En daar ga ik dan weer een powerpoint van maken om de kinderen in Nederland te leren hoe het leven aan de andere kant van de wereld kan zijn. De school van mams heeft een sponserloop gehouden voor de kleuters van Wakkerstroom om allerlei onderwijskundig materiaal te kopen, want veel wat ze hebben is stuk, lelijk of het is er gewoon niet. Dus Abe en ik gaan daar naar school en we gaan ook terug naar mijn oude schooltje in Ede. We vinden het erg leuk om een stukje wat ik heb geleerd hier in Afrika, weer terug te kunnen geven in Nederland. We zien er naar uit, maar eerst die powerpoint in elkaar zetten..... :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuke foto`s, leuke koppies. Ik ben ook heel benieuwd naar de powerpoint.
Tot gauw, liefs, mams