dinsdag 30 december 2008

HELP!!! Ik barst.....

Ons wondertje groeit en groeit maar en gaat zo nu en dan behoorlijk te keer. Mijn buik beweegt dan alle kanten op, hier een bubbel dan daar weer een bubbel. Abe en ik kunnen daar echt van genieten. Gewoon even een paar minuten kijken naar die bewegende buik. Weten dat dat ons kindje is wat daar zo beweegt. Het maakt me aan het lachen, soms maakt het me ook stil. Gewoon van verwondering en dankbaarheid. Maaruh, ik begin overal te barsten :-). Ik word dikker en dikker en er komen overal barstjes op mijn buik. Ook de onderkant van mijn voeten bartsen uit elkaar. Mijn lijf wordt gewoon te zwaar voor mijn voeten, ze kunnen me bijna niet meer dragen. En dan moet ik nog 3 maanden! Ik heb nu al moeite om mijn schoenen aan te trekken, hahaha. Gelukkig is het hartje zomer en steek je zo met je voeten je slippers in. Zwanger zijn is geen peanuts, maar het is wel puur genieten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog effe volhouden he!!!
Gr esther

Anoniem zei

Je kan het!!!!!!!!!
Straks heb je een mooi kindje in je armen en is alle leed weer geleden en niet belangrijk meer.
De moeite is dan vergeten.
Hou het doel voor ogen.
mams

Lief klein kindje in mamma`s buik, ik verlang er naar je te gaan zien.
Nog even wachten, zal je lief voor mamma zijn, niet te hard schoppen hè!
Ik ben trots op je, nu al, want je bent mijn kleinkind, ver weg en dicht bij in mijn hart.
Een kusje op mamma`s buik voor jou.
Oma