woensdag 10 december 2008

Tis stil aan de overkant.............

Ja, misschien heb je dit al wel gedacht. Je hebt helemaal gelijk, het is behoorlijk stil aan de overkant :-). Ons internet heeft er meer dan een week uitgelegen. En dan woon je dus echt in Afrika. Dat is niet een twee drie geregeld. Zo'n call center waar het dan meer dan een uur duurt voordat je iemand aan de lijn hebt. Dan krijg je iemand aan de lijn die er geen drol verstand van heeft en je niet kan helpen, zeggen wij dat het aan de externe computer ligt, maar hun dat absoluut niet willen weten, want het probleem ligt echt bij onze modem. Maar na uiteindelijk een week van bellen, wachten en regelen geven ze toe dat het toch aan hun externe computer ligt. Om moe van te worden. Maar hij doet het weer!!!! Hoezee!!!
Het gaat goed met ons in het Afrikaanse land. De tempraturen zijn behoorlijk gestegen en het was een paar dagen rond de 37 graden. Misschien denk je: lekker!!! Maar dat is niet meer lekker hoor, het is gewoon peentjes zweten bij elke stap die je zet. Dankbaar, zo dankbaar voor onze airco!!! Als het zo warm is blijf ik zoveel mogelijk binnen in ons heerlijke huisje met airco. Met ons wondertje gaat het ook goed. Mensen vragen om een dikke buiken foto, haha. Ik zal er binnen kort een plaatsen. Ons wondertje is nu 31 cm en weegt 700 gram. De zwangerschap vraagt wel veel van me en moet het echt wat rustiger aan doen. Soms heb ik het gevoel alsof mijn armen en benen wel 100 kilo wegen. Dus verplicht relaxen en een boekje lezen. Abe is gelukkig de beste man en helpt me aan alle kanten als hij uit zijn werk komt en ik echt even niet meer kan. Het is zo mooi om samen te kunnen groeien naar het pappa en mamma worden. We genieten er heel erg van!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben blij dat je internet weer werkt! En gewoon rustig aan doen, waarom zou je je haasten. Je kent dat liedje toch: Relax, relax, relax, take it easy!!!!!
Gr uit koud Holland.... esther

Anoniem zei

Gezellig dat je weer op de blog bent. En ja graag een foto!!!!
Liefs, mams