maandag 29 december 2008

iets nieuws!!!!


Nog 2 dagen en dan begint 2009 alweer. Ik stond er nog niet zo bij stil, want oud en nieuw gaat nog steeds samen met kou, donker en oliebollen. Maar niks van dit alles in Zuid Afrika. Ik besefte het gisteren opeeens. Het zette me aan het denken. We waren naar de Hillsong church in Kaapstad geweet. Lekker feestje voor God! Maar die man had een zo'n krachtig woord en daar wil ik een stukje van delen.
'Blijf niet staan wat eertijds is gebeurd, laat het verleden rusten. Zie, Ik ga iets nieuws verrichten, nu ontkiemt het, heb je het nog niet gemerkt? Ik baan een weg door de woestijn, maak rivieren in de wildernis.' Jesaja 43:18-19
2009 komt eraan. Een nieuw jaar, vol nieuwe uitdagingen. 2008 was een goed jaar, maar ik geloof, 2009 wordt een nog beter jaar. God wil iets nieuws gaan doen. Wees niet bang voor het nieuwe dat gaat komen, maar strek je er juist naar uit. Zodat je niet blijft stil staan, maar er alleen maar mooier door wordt. Durf te springen!!!!
Ik besefte ook even hoe rijk we zijn geworden in 2008. We hebben twee nichtjes gekregen. Jael en Cassiny. Wat een wonder om dit te mogen mee maken. Wat een prachtige prinsesjes.


1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi stukje zus!!!!
Gr esther