donderdag 9 april 2009

Skattebolletjie



Is het geen schatje. Sharisa is echt een meisje om van te genieten. We zijn nu een week thuis en ze doet het goed. Ze groeit met de dag. Ze drinkt, poept en huilt goed. Met mij gaat het ook steeds beter. De pijnen worden minder, wat me dus meer flexibeler maakt. Ik geniet nu van de kleine dingen zoals gewoon uit bed stappen en haar uit haar bedje halen. Dat koste me in het begin alles. Ben blij dat ik daar nu ook echt op en top van kan genieten. Abe heeft al weer de hele week gewerkt. Hij is de beste man en zo'n goeie, lieve, zorgzame vader. Het ontroerd me om hem bezig te zien met Sharisa. Hij heeft zoveel geduld, hij geniet er zo van om haar in bad te stoppen of een luier te verschonen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

O Abe en Mir....ze is prachtig!!!!
We kijken er naar uit om haar te knuffelen!!!
We tellen de dagen af!

Kusje van Jael voor haar prachtig mooie nichtje!

David&Rachel&Jael

Anoniem zei

Wat een schatje!!!
Liefs esther

Anoniem zei

Wat een beauty! Schitterend. Onze zoon Anatole is alweer 3,5 maar als ik dit zie komt zijn hele babyperiode weer terug:-)

Groet! Geniet! Geniet! Geniet! Lisette

Anoniem zei

Wat een schatje! Prachtige foto's. En ze kijkt al zo wijs uit haar oogjes, super!

Geniet!

Liefs Meta

Anoniem zei

zie er ook steeds meer wat van jou in Mirjam (vooral die met groene t-shirtje aan), ohhhhhhhhh echt zo mooi! xxxxxx