vrijdag 3 april 2009

Thuis

We zijn thuis!!!!!!!!!!!! Heerlijk om met z'n drietjes thuis te komen en echt als gezinnetje van elkaar te mogen gaan genieten. En genieten doen we zeker. Het is zo'n mooi meisje en ze doet het erg goed. Op de derde dag was ze al weer een beetje aangekomen. Ze drinkt goed de borst en dan komt het er van boven en onder ook weer uit. Hahaha, alleen maar een goed teken.
Ik heb een heerlijke tijd in het ziekenhuis gehad. Het was als een hotel. Sharisa en ik hadden echt de tijd en een goede begeleiding om elkaar te leren kennen. Abe en ik konden lekker al onze vragen stellen, we hoeften maar op een knopje te drukken en de zuster stond naast ons bed. Vriendelijke mensen, erg professioneel met veel kennis, goeie hygiene en erg lekker eten. Wat wil je nog meer...... Opdit moment gaat het goed met ons. Abe zal morgenochtend weer voor het eerst naar zijn werk moeten, dat zal wel even een aanpssing zijn, vooral omdat ik nog niet veel mag en kan. Ik heb nog aardig wat pijn van de wond van de keizersnee. Elke dag heb ik weer nieuwe overwinningen. Het begon met alleen naar de wc kunnen, tot alleen douche en alleen uit mijn bed kunnen komen. Dus alles stap voor stap. Maar meer dan de moeite waard. Want we hebben nu het mooiste cadeau in ons handen waar we lang naar uit hebben gezien.
Dank jullie wel voor jullie overweldigende reacties!!!!! Doet ons goed om te horen dat zoveel mensen met ons meeleven. Binnenkort zullen we nog meer foto's plaatsen van ons mooie meisje Sharisa.

6 opmerkingen:

Gerben en Julie zei

Keizersnee? joh..ik had geen flauw idee...waarom moest je die hebben? vertel even want ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden!!!
we hopen dat je het allemaal een beetje aankunt!!
Liefs
Juul

Anoniem zei

Ha Mirrie,

Goed om te lezen dat jullie thuis zijn. Ben je morgen dan meteen alleen als Abe gaat werken??? Hoop dat je snel opknapt en niet te veel pijn hebt. Genieten doen jullie gelukkig gewoon.

Liefs Meta

Anoniem zei

Fijn dat jullie samen thuis zijn!! Doe het rustig aan en geniet!
Gr esther

Anoniem zei

Lieve Mirjam,
Heerlijk om weer thuis te zijn en zo samen te wennen en genieten. Goed om te horen dat alles voorspoedig gaat. Doe maar rustig aan voor zo ver dat gaat als je alleen thuis bent.
Liefs Irma

Anoniem zei

Ik ben zo benieuwd naar nog meer foto's!! Fijn om te horen dat je afgelopen tijd hebt ervaren als goed. Hoe zijn de eerste twee dagen geweest zonder Abe om je heen?
Blijf je kleine overwinningen vieren! Ben trots op je!
xLys

Unknown zei

Hoi Mirjam en Abe,
Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Beste Mirjam, we hopen dat je je snel beter gaat voelen na die keizersnede. Die eerste weken zullen best pittig zijn maar gelukkig heb je er een prachtig kindje voor terug gekregen. Vaak voel je je ineens stukken beter hoor...
We wensen jullie heel veel geluk met z'n drietjes!

Groetjes Ruben en Marths