woensdag 1 april 2009

SUKSES VOLLE 2DE DAG





Vandag is SHARISA presies 2 dae oud en sy sien heel goed daarna uit. Sy is werklik n pragtige
dogtertjie en ook haar moeder. Ek is werlik trots op die twee vroue in my lewe en is baie dankbaar teenoor God vir hulle. Ek het vandag vir kollegas genoem dat God die vrou baie uniek
geskape het en dat die vrou nasies kan voortbring. Sharisa se tweede dag was volgens n roetine en sy doen werklik goed. Sy drink goed haar melkies en slaap natuurlik haar lekker uit. Soveel
mense wat by die hospitaal kom en selfs die personeel se dat ons n pragtige kind het en dat ons ook n mooi paartjie is en wens ons al die beste toe. Vanoggend het die suster aan diens vir al die
vroue met babas gedemonstreer hoe die baba gebad moet word. Ek gaan more oggend vroeg
om baba saam met Mirjam te bad. Ek vind dit belangrik om dinge saam met haar vir SHARISA
te doen sodat ons n band met ons dogter kan het. Ek geniet dit ook werklik om haar luier om te
ruil, haar skoon te maak en aan te trek. Die wonderlikste is wanneer SHARISA op my bors le en gewoon n bietjie slaap. Die gevoel wat deur my gaan is wonderlik, teken dat sy veilig in my arms is en nie hoef bekommerd te wees nie. Ek het spesiaal SHARISA se kamer laat skoon maak vandag sodat sy n goeie ontvangs tuis kan he. Ek doen dit met liefde en liefde is ook die motivering vir my dogter wat ek ookal vir haar doen. More kom ons bondeltjie vreugde na haar ouerhuis en ons , ons families en vriende is baie opgewonde. Sharisa my dogter pappa en mamma verwelkom jou met ope arms en ons is baie lief en mal vir jou. Welkom SHARISA!!!!

8 opmerkingen:

www.olga.blogspot.com zei

PRACHTIG FOTO`S!

Ek is baaie trots op julle!!!!!!!!!!!!

Knuffel, hug, mams

Anoniem zei

Geweldig die foto's. Ik hunkerde echt naar een stukje informatie. Geniet van het thuiskomen samen met haar! Laat je omringen door het enthousiasme van alle mensen om je heen.
Ik zie er naar uit jullie te spreken binnenkort. Neem de tijd om met z'n drieeen thuis te komen,
Liefs Lys

Anoniem zei

Wat een mooie foto's!! En wat hebben jullie haar een schitterende naam gegeven! Fijn dat jullie vandaag naar huis mogen. Geniet nog even van de tijd samen thuis!
Liefs esther (tante)

Anoniem zei

Lieve Mirjam en Abe,

Wat een prachtige dochter hebben jullie. Dat jullie er gelukkig mee zijn dat straalt er af! Ga er maar heerlijk van geniten!

liefs,
Johan en Anneke

Anoniem zei

Wat een mooi kindje!!
Ik geniet helemaal met jullie mee als ik naar de foto's kijk!
Heel ontroerend ook.
Ik ga proberen de foto's uit te printen voor opa en oma.
Heel veel liefs en een goede thuiskomst voor jullie drietjes!
Je tante Corrie.

Talitha zei

Lieve alledrie!

Wat een prachtig mooi gezinnetje zijn jullie! Er straalt zoveel liefde vanaf!
En Abe wat heb je een mooi stukje geschreven, wat heb je mooi verwoord hoe je je voelt en hoe je alles ervaard! Heel indrukwekkend en ontroerend om te lezen!
Wat zou ik nu graag even bij jullie willen zijn, al is het maar even...
In gedachten ben ik bij jullie hoor!

KNUFFEL
Talitha

Anoniem zei

Ha Mirjam, Abe en Sharisa,

Kijk elke dag even op jullie blog, benieuwd naar nieuwe foto's. Ben zo nieuwsgierig naar haar en zou jou ook wel even willen knuffelen, Mir!
Hoop dat jullie een feestelijke thuiskomst hadden. Heeft Abe de HEMA-slinger opgehangen?

Liefs Meta

Danielle W zei

Wauw! Van harte gefeiciteerd Abe&Mirjam! Wat heerlijk dat jullie wonder er is.

Liefs Danielle