zaterdag 15 januari 2011

Nieuwe mode


Nieuwe mode, prachtige huidskleurige spalkjes!!! Jaja, hier 2 foto's op verzoek van verschillende mensen. (dus nu weet je het, je kan foto's aanvragen :-)). Hoe lelijk ze ook zijn, hoe dankbaar ik er mee ben, echt levensreddend. Hoe lang het kan draag ik ze overdag niet, ja, dat is ijdelheid, maar het is ook onpraktisch met een kleine peuter die in huis rond banjerd. 's Nachts heb ik ze echt nodig, want dan heb ik vooral last van het Carpaal Tunnel Syndroom. Overdag is het tot nu toe goed uit te houden. Ach het is nog maar 2 maandjes en meer dan de moeite waard!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo lelijk zijn ze niet hoor! Staat best goed! Nog even volhouden...
Gr esther

Anoniem zei

Zo dat ziet er wel heftig uit.
Twee handen nogwel.
Ik wist niet dat ze er zo uitzagen. Nog even dan is het weer verleden tijd.
Bewaar ze maar voor de volgende keer. Meeverhuizen naar Nederland dus, (hahaha)
Liefs, mams

Anoniem zei

O, ja, nog even dit:
Mooi buikje hoor!
Ben trots op je.
De spalkjes passen wel mooi bij de kleur van je shirt.
Doegie, mams

Anoniem zei

Dat ziet er heftig uit .
Maar als de baby er is ben je het snel weer vergeten.Sterkte ermee.
gr Ina

Anoniem zei

mijn nieuwsgierigheid is ten volle bevredigd nu....dank!! Het valt me nog mee hoor. Ik vind ze niet superlelijk. Alleen ze lijken me inderdaad erg onhandig. Sterkte ermee. Tja...hoe mooi is het om een kindje te krijgen, maar het is ook wel een beetje afzien op dit punt.
love you,

x Lys