maandag 17 januari 2011

Oeps......

Zondagochtend maakte ik Sharisa haar tasje open met haar luiers, wipes, boekje en alles wat we altijd voor haar mee nemen. Onderin lag een plasje water, oh nee, Sharisa haar tuitbekertje met sap was open gegaan. Midden in dat plasje sap lag onze mobiele telefoon. Oeps......... beetje heel erg jammer, want mobiele telefoons houden niet zo van sap, dat betekend de dood van onze mobiel. Dus vanaf dit moment hebben we geen mobiel meer, maar zijn we nog wel bereikbaar via onze huistelefoon. Een ander probleem is dat al jullie telefoonnummers in de mobiel stonden. Ik had me altijd al voorgenomen om ze eens op te schrijven in geval van.......... hmmm daar ben ik dus te laat mee. Zouden jullie alsjeblieft je huisnummer en mobiele nummer naar ons willen mailen. Thx!!!! (mirjambaardman@gmail.com).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve pechvogels,
Dat is jammer en lastig!
Leer van mij als ervaren moeder en juf: BEKERS LEKKEN ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe goed ze ook worden aangeprezen.
Wat een pech hoor.
Sparen voor een nieuwe, of misschien heeft iemand een oude over??????????????
Liefs, mamma

Anoniem zei

kun je de mobiel nog drogen in de zon, of is hij daar te nat voor geworden? ik heb eens een telefoon uit de toiletpot gevist, laten drogen in de zon en daarna nog jaren mee kunnen bellen :-) (Lucette, schoonzusje van Juliƫ ten Hoeve)