zondag 30 januari 2011

We zijn weer terug!!!!

We zijn weer op het net, hoezee!! Ontzettend dankbaar met onze nieuwe computer. Het is echt een geschenk uit de hemel. Vorige week zaterdagochtend startte ik de computer op, maar hij deed letterlijk niks meer. Ik baalde behoorlijk, want zonder computer is communicatie met Nederland behoorlijk ingewikkeld. En geld voor een nieuwe dat hebben we niet zomaar. Komt Abe zaterdag uit zijn werk en vertel hem het slechte nieuws, raakt hij zomaar opgewonde......rare man.......zegt hij: kunnen we eindelijk een nieuwe kopen...... Ik snap er niks van. Maar Abe is dus zo wijs geweest om de computer te verzekeren op mechanische fouten. Zelfs een 6 jaar oude computer kan je zo verzekeren. En dan krijg je niet de dagwaarde terug, nee je krijgt het geld voor een nieuwe. Dankbaar, zo dankbaar voor zo'n wijze man in mijn leven. Binnen 3 dagen nadat we de eis hadden ingediend stond het geld op onze rekening. Ik was echt perplex. Meestal gaan die dingen niet zo vlug, is communicatie in Afrika een groot probleem en moet je overal achter aan rennen. Maar hier zit ik dus echt achter een nieuwe laptop, die vlug is, waarvan alle letters van het toetsenbord het goed doen, gewoon bijna een droom. Wat een zegening! We hebben zelfs van dat geld een simpele mobiel gekocht, dus op die manier zijn we ook weer terug. Ik zal het nieuwe nummer nog mailen, dus als de baby geboren is kunnen we het toch gelijk laten weten en kan Abe de foto's van ons wondertje op internet plaatsen. Ik voel me rijk en dankbaar in mijn hart.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Super zeg!! Geweldig dat jullie een nieuwe laptop hebben en daarnaast ook nog een nieuwe telefoon hebben kunnen kopen!
Tot horens weer....
Liefs uit koud Holland... esther

Anoniem zei

Yoehoe!
Wat een zegen!

Hug!
David&Rachel&Jael

Anoniem zei

FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!
Liefs, mams

Anoniem zei

Fijn zeg dat jullie weer terug zijn.
Blijven we weer op de hoogte van jullie belevenissen.
Hart groeten Ina

Anoniem zei

Super!!! Wat fijn voor jullie. Kunnen we weer goed en 'normaal' communiceren :)
Ik bel je snel,

x Lys