woensdag 8 augustus 2007

Ik hou van jullie!!!!!

Vrienden en familie zijn zo waardevol. Ik heb het altijd wel beseft, maar besef het nu ten diepste. Heerlijk om jullie om me heen te hebben. Ik hou van jullie!!!Vandaag heb ik besloten om even een dagje niks te doen. Ik ben heerlijk in het huisje van david en rachel en heb gewinkeld in alblasserdam. Jaja, een heus winkeldorp met blokker, kruidvat en een boekenzaak. Daarna op de bank geplofd met chocoladekoekjes, yoki en de flair. Hoe ontspannen...........het doet me goed na dagen van regelen en de onrust van alles te willen opruimen en weggeven. Nog lief hebbers voor bestek, paboboeken of oranje schemerlampjes....:-)En natuurlijk heb ik heerlijk met Abe gekletst. En jippie, de visums zijn rond voor hem en mijn schoonfamilie. Het was nog even spannend maandag, maar na veel geregel en papieren rompeslomp met dank aan Lys en Bart is alles goedgekeurd en mogen ze Nederland in. Geweldig om onze meest waardevolle personen bij elkaar te hebben op de bruiloft. Nog maar 3 weken en dan kan ik mijn schoonfamilie in de armen sluiten en dan nog 1 nachtje langer slapen en dan kan ik voor altijd mijn mannetje in de armen sluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mir & Abe!

Wat heerlijk he dat jullie over een korte tijd voor ALTIJD bij elkaar zijn!
We gunnen het jullie zo!

Tot die tijd...nog even volhouden...

En vergeet nooit: Echte vrienden blijven vrienden!

We houden van jullie!
Tim & Tal

LoveLEE: lover of God/youthpastor/footballtrainer-coach zei

yo sista
omg je gaat bijna weg
serious ik wil echt snel naar South Africa gaan...
man dat je gaat trouwen o heeerlijk gewoon
kan niet wachten op de mijne hahaah eerst een man vinden hahahaha
he sista keep in touch
check ook effe mijn blog

www.godshomegirl.blogspot.com

grace and peace
hugs alot
ya big sis in the US
Lydia

Anoniem zei

Lieve Mir
Wat leuk dat ik zo via deze site op de hoogte kan blijven.
Ik kan het gewoon bijna niet geloven dat je echt gaat vertrekken...van de Zuidelijke Spoorstraat...uit de cel...Ik (wij) gaan je daar eeeeecht missen!
Ik vind het tof om te lezen hoe jullie alles samen met God doen!
Ben heel blij dat ik op je bruiloft kan komen! Liefs!

Anoniem zei

Lieve Mir,

Jullie blog ziet er indrukwekkend uit..als onze tijd daar is ga ik je vragen hoe...

heb het lef om je hart te volgen
deze uitspraak past precies bij jou
daar sta je vlak voor je huwelijk met de man van je hart, door het volgen van je hart..
Ik wens je nog een paar ontspannen weken toe en zie uit naar nog even thee op de bank of lekker hangen op het witte bed

hou van jou
liefs Gerdien

Gerben en Julie zei

Lieve Mir...eindelijk weer een teken van leven op je weblog!!!!keek er soms wel eens naar in de hoop dat je eindelijk er weer wat op had gezet. als je eens wist hoeveel plezier wij aan die van ons hebben....echt een ideaal middel om met iedereen in touch te blijven!!!
Mir...zou zo graag bij jullie speciale dag willen zijn, maar helaas....maar we denken aan je en we wensen je echt een hele fijne dag toe!!!en geniet nog maar van de voorbereiding!!!
heel veel liefs en MIS JE!!!
juul