zaterdag 25 augustus 2007

Terug van weggeweest

Relax, leuk, gezellig, lekker, maar ook heel dubbel, dat is hoe ik mijn vakantie weekje omschrijf. Ben heerlijk een paar dagen met mams erop uit geweest. Zo relax om nog even oud en vertrouwd samen op pad te gaan. Joop; bedankt he dat ik mams een paar dagen mocht lenen :-). We hebben heerlijk gewinkeld, uit geslapen, genoten van lekkere ontbijtjes, bioscoopje, uit eten, kasteel Groeneveld hebben we bezocht en de tuinen van paleis soestdijk eens bekeken, jaja nog even wat nederlandse gescheidenis mee pikken. Uiteindelijk belandden we met thee, warme chocolademelk en appelgebak op het terras, mmmm...hoe bedoel je relax vakantie! Verder kan ik nog wel een boekwerk schrijven over onze daagjes, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien. Wij hebben het in iedergeval erg leuk gehad en super dat we dit zo samen nog even mochten doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt dat ik van je heb mogen genieten!!!!
Hier kunnen we nog vaak op terug kijken. Mooie foto`s gemaakt he!
Jammer dat ze niet allemaal op de blok kunnen, maar de mooiste staat er in iedergeval op......
Liefs, mamma