zaterdag 18 augustus 2007

zwagers

Dan vertelt David opeens dat hij naar Zuid Afrika gaat voor een maand. Wow, super. Mijn broer gaat gewoon naar Abe
Ze hebben samen met Frank (vriend van David) een geweldige tijd gehad in Afrika. Eerst een tijdje in Ashton bij Abe en daarna zijn ze doorgetrokken naar Jeffreysbay en hebben ze onder de boeren gewerkt en laten zien wie God is. Daarna is David nog 1,5 week bij Abe geweest en heeft hij opgetrokken met mijn schoonfamilie. Zo tof dat de twee belangrijkste mannen in mijn leven het zo goed met elkaar kunnen vinden. Zie er naar uit om alle verhalen en belevenissen van David te horen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Yoehoe!!!
Mir, wat hebben we toch mooie mannen! Nog 1 nachtje slapen, dan kan ik mijn mannetje eindelijk weer in mijn armen sluiten. Ik heb echt bewondering voor je nu David een maand is weggeweest weet ik een beetje hoe liefde op afstand voelt....maar Mir, nog even en dan zijn jullie voor altijd samen!

Hele dikke knuffe voor jou

Anoniem zei

HEEEEEEEEE,

Wat een leuke foto mijn zoon en a.s. schoonzoon.
Ik ben trots op jullie!!!!! Wat een rijkdom om zulke geweldige mannen als mijn familie te kunnen hebben.
God is goed!
liefs, mams