vrijdag 10 augustus 2007

SCHIPHOL

Het was weer vroeg dag vanmorgen. Tijd om naar schiphol te gaan. Lys en Bart gaan op vakantie en ik heb ze weggebracht. Dit jaar haal ik het record dagje naar schiphol. Gisteren was ik er ook al,we hebben toen Lenneke uitgezwaaid die voor 2 jaar naar Noorwegen is. Raar hoor om nu aan de andere kant te staan, weet je ook eens hoe dat voelt. Vanmorgen toen ik Lys en Bart had uitgezwaaid en ik plomp verloren alleen achter bleef op groot schiphol met een mierennest van mensen, schoten de tranen wel even in mij ogen. Heerlijk om over exact 3 weken mijn bijna mannetje hier op te halen dacht ik, maar over 7 weken is het echt zover. Dan is het echt een afscheid. Ik ben snel maar even een winkeltje ingelopen om mijn gedachten af te leiden, want als dat eenmaal doorzet kan ik niet stoppen met huilen en dat midden op schiphol, nee hoor, nog maar even niet. We leven in het hier en nu en we gaan genieten van vandaag.

1 opmerking:

Anoniem zei

ahhhhhhhhhhhhhhhh
hug mamma