donderdag 18 oktober 2007

ministry

We want to be Your hands, we want to be Your feet. We’ll go where You sent us.
Dit is zo Abe’s en mijn verlangen, uitreiken waar we kunnen uitreiken. Jezus laten zien. Hier in Ashton is zoveel gebrokenheid, zoveel armoede, zoveel alcohol, drugs en sex problemen. Het raakt echt ons hart. We willen niet stil blijven zitten, maar waar begin je. Ik hoorde eens de uitspraak: je kan niet heel de wereld veranderen,maar wel iemands wereld. Soms is een glimlach of een praatje al genoeg. Gisteren zijn we met een paar van Abe’s vrienden bij elkaar gekomen om God groot te maken, te bidden en een ministry plan optestellen. Al een paar jaar geleden heeft God tot ze gesproken om de community in te gaan, maar nu is het daadwerkelijk tijd om de handen uit de mouwen te steken. Elke zondag zullen we bij elkaar komen om God hart te zoeken, Hem groot maken om wie Hij is. En elke woensdagavond zullen we als team bij elkaar komen om voor de ministry te bidden, plannen te maken en uit te reiken. Dit zal het begin zijn Als God ons kan vertrouwen in de kleine dingen zal Hij ons grote dingen gaan geven. Mijn hart is ook echt bij de kinderen hier. Het lijkt me geweldig om iets met hun te gaan doen,maar alles zullen we stap voor stap doen. In de eerste plaats gaat het om God en zullen we Gods hart hierin zoeken. We zijn excited voor de toekomst. Volgende
week zondag zullen we de bergen in gaan, daar is een kinderkamp en zullen we daar ministry doen. De kinderen bemoedigen in hun vaak zulke moeilijke omstandigheden. We zien ernaar uit.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, doet ons erg goed. We kunnen nog niet persoonlijk reageren, we krijgen vaak de mailtjes niet verzonden via hotmail. Dat is frustrerend, maar weet dat we het erg waarderen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mir & Abe!

Toen ik vanochtend voor jullie aan het bidden was en nu jullie verlangen zo lees....moet ik telkens denken aan het nummer:

Give me one pure and holy passion,
Give me one magnificant obcession.
Give me one glorious ambition for my life.
To know and follow hard after You.

Tot grow as Your disciple in the truth.
This world is empty, pale and poor,
Compared to knowing You my Lord.
Lead me on and I will run after You!

Lieve Mir & Abe, dat verlangen zie ik zo in jullie!
We bidden jullie God's onvoorstelbaar rijke Zegen toe en bidden dat Zijn liefde en bewogenheid voor de mensen om jullie heen jullie motivatie zal zijn!

Liefs,
Tim & Tal

Anoniem zei

Lieve Mirjam en Abe,

Dat jullie gebruikt willen worden door onze heilige God is een prachtig verlangen.
Fijn dat dit niet alleen bij verlangen blijft, maar dat het nu omgezet wordt door daden.
Blijf dicht bij Hem, Hij zal je grote en machtige dingen doen zien.
Hij is het die het willen en werken in jullie werkt.
Geef alleen Hem de eer!
Ik bid voor jullie, liefs, mamma