woensdag 24 oktober 2007

een kijkje in ons huis


de keuken, de badkamer en de woonkamer

7 opmerkingen:

Gerben en Julie zei

hey...ziet er leuk uit!!!en ik zie daar een heleboel woordenboekken in de kast staan!!!lukt het met de taal? het lijkt best op elkaar he? zelf had ik toen niet zo heel veel moeite om het te verstaan..
Kan Abe al Nederlands?hihi zet hem op he!!!!
liefs
Julie en Gerben

Anoniem zei

the pics are nice, but they do not seem to show your new air-conditioner! did you install it already! just tell us when we can come and feel this cool breeze amid the hot south african summer :)

Anoniem zei

Gezellig zeg, zeker die boekenkast!
En die keuken, netjes hoor.Zeker net opgeruimd voor je de foto nam.
Groot gelijk!
Mamma
Ook heel leuk te zien dat je zo'n grote boom in de tuin hebt staan.
Een gezellige keuken zo te zien. Ik ben heel benieuwd hoe je uitzicht buiten is.
Joop

Anoniem zei

Ziet er leuk uit jullie huis! Was ook zeker leuk om het huis via de webcam te bekijken.

Gr uit Holland esther

Anoniem zei

Leuk om te zien waar jij nu woont.
Lijkt me knap wennen allemaal, maar goed te horen dat het goed gaat. Super zeg dat jullie bij elkaar komen om te bidden en in actie komen voor Ashton!!!
Kan je je gaven en talenten in gaan zetten voor de mensen daar!!!
Ik vind het zo super hoe je bezig bent en geniet telkens weer van de nieuwe dingetjes die je schrijft, dan lijkt het opeens alsof je niet helemaal aan de andere kant van de wereld bent!!!
Liefs Lenneke

rachel zei

mooi die magneten... ik herken ze meteen.
Kleur de nachtkastje in rood-wit-blauw hahaha.
kmis je, tanden op elkaar.
liefs Rachel

Anoniem zei

...ik wil daar gewoon even binnenlopen en op de stoelen ploffen..., maar ik geniet al van een virtueel kijkje. Nu kan ik mij jullie meer voorstellen daar.
Ziet er goed, huiselijk en gezellig uit!!!
Binnenkort met de webcam rodnje door jullie huis??
dikke kus vanuit een koud en vroeg-donker Holland
Lys