zaterdag 19 april 2008

Familie met een gouden randje


Een ere plekje voor ons fantastische familietje!!! We houden van jullie en zijn baie trots op jullie!!! Dikke zoen!!!Ik zat vanavond foto's te kijken. Heerlijk om even weg te dromen naar Nederland...... Trouwens, vanacht heb ik toch gedroomd. Mark Dik, de tv presentator van de EO belde me op om te vragen of ik niet voor een weekje naar NL wilde komen. Ze hadden een nieuw programma over emigratie en wilde mij daar graag voor interviewen. Geweldig!!! Ik naar NL. Ik kreeg van Mark Dik een grote zak drop van de kruidvat, een Nederlandstalige cd, een een groot stuk kaas van de Kaasbest. Ik was helemaal in mijn nopjes. Maar het allerleukste was dat ik jullie allemaal even in mijn armen kon sluiten. En dan schrik je opeens wakker en blijkt het allemaal een droom te zijn. Hahaha, wat kan een mens toch raar dromen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Of je droom was een visioen...;)
Haha, leuke foto mir.
Nog zes maandjes en dan gaan we kroketten eten!!

Kuss Fem

Anoniem zei

Hoi hoi... mooie droom!!!Over een paar maandjes ben je gelukkig weer in Nederland!
Gr esther : -)

Anoniem zei

Love you!!!!!!

www.olga.blogspot.com zei

Wat zijn we toch leuk hè!!!!!!!!!!
Misschien is het een idee, zal ik Mark Dick eens even aan zijn jasje trekken?
Lijkt me een leuk programma worden, zeker als jij daar de hoofdrol in speelt.
Dag lieve kinderen ik hou van jullie, liefs mamma

Anoniem zei

we zullen eens een hartig woordje metdie Mark dik spreken haha.
xxxx Rachel