zaterdag 21 juni 2008

hagelslag

Nooit geweten dat een mens als ik zo blij kon zijn met een boterham met hagelslag. Jaja, echte XL venz hagelslag hebben we nu in ons keukenkastje staan. Ik kwam gisteren thuis uit mijn werk, na een lekkere zoen van Abe vertelde hij me dat er een cadeautje op mijn nachtje kastje staat. EEN PAK VENZ HAGELCHOCOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoezee, dat is lekker. Ik helemaal blij verrast. Zo lief, een Nederlandse klant van hem van de bank was naar Nederland geweest en had het speciaal voor ons mee genomen. Echt helemaal leuk en lekker. Zo wat staat er morgen op het programm;een witte boterham, met boter en hagelslag wat je lekker in de boter drukt (lekker scheit aan Sonja!!!) mmmmm......Lekkel snoepuh!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een verassing zeg!!!!!!!!!!!!!!
Smulllllllllllllleeeeeeeeeennnnnnnn
SSSSSSsmmmmmmmmmmiiiiiiiikkkkkkkkeeeeeeeeelllllllllleeeeeeeeeennnnnnnn
Geen hagelslagje laten liggen he.
Alles opeten tot de laatste.
Ik smul met jullie mee!!
liefs, mams

Anoniem zei

Lieve Mirjam,
Een gebakje gewoon toch!!!!!
Dat vindt ik al na 3 weken vakantie in het buitenland. Liefs Irma