maandag 30 juni 2008

Kerstvakantie!!!


Jaja, het is kerstvakantie hier in Zuid Afrika. Zo voelt het tenminste voor mij. Het is koud, koud koud. We hebben vanacht geslapen met 2 dekbedden en een fleeche deken. Op het nieuws zeiden ze dat het -1 graden ging vriezen. Ja en dat voor Zuid Afrika. Het is dus koud en het is 2 weken vakantie. Dat betekend in Nederlandse begrippen kerstvakantie. Ik heb de neiging om de kerstboom op te zetten. Het is om half 6 echt al donker, ontzettend knus met kaarsjes en een schemerlamp. Mijn gevoel is totaal anders dan de werkelijkheid. Met mijn verstand weet ik dat het bijna juli is, maar dat is echt alleen met mijn verstand. Bijzonder hoor om zo aan de andere kant van de wereld te leven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker warme chocomelk drinken...heerlijk knus samen met een fleecedekentje op de bank.
Hier is het warm...broeierig zoals het alleen in Nederland kan zijn.
Maar rara wat maakte David gisteren klaar....warme chocomelk!
Heerlijk toch? Lekker genieten!

David en Rachel

Anoniem zei

Gezellig knus met kaarsjes!!!
Wij hebben buiten in de zon erwtensoep gegeten ha, ha, ha.
Ja ja ik heb gewerkt en ik had nog een portie soep, lekker makkelijk en toch best lekker.
Hoezo erwtensoep in de winter?
Geniet van je kerstvakantie.

Liefs, mamma