vrijdag 20 februari 2009

Hiep hiep hoera!!!!

Hiep hiep hoera er was er eentje jarig! Ik voelde me echt jarig en dat mede door jullie allemaal. Dank jullie wel voor al jullie lieve kaartjes, berichtjes, telefoontjes etc. Doet me goed. We hadden dit jaar niet een big party gepland. Mijn energie laat me af en toe in de steek, dus een beetje rustig aan is wel zo relax. Maar in Afrika weet je maar nooit wie er langs komt en op wat voor tijd stip. Haha, altijd weer spannend. Het was ontzettend gezellig. Mijn nichtjes zijn de hele middag geweest, lekker taart gegeten en spelletjes gespeeld. Jaja, zo worden al die Nederlandse spelletjes eens gebruikt. Lys, die rummikub is een favourite! Zo leuk. 's Avonds heeft Abe heerlijk Afrikaans voor me gekookt, de kamer helemaal gezellig gemaakt met allemaal kaarsjes en zijn een paar vrienden en mijn schoonmoeder en schoonzus geweest. Het was precies goed. Ik geniet nu nog lekker na van de afrikaanse bos bloemen die mamma heeft 'gestuurd'!
Wat ook bijzonder was is dat we gisteren ook een afspraak hadden bij de verloskundige. Dat maakte mijn verjaardag wel extra bijzonder. Het is elke keer weer feest om ons wondertje te horen en te zien. Ja, in Afrika krijg je elke keer een echo. Dat is wel anders dan in Nederland. Dit keer was de echo wel een beetje onduidelijk, omdat ons kindje te groot wordt voor de echo, haha. Je ziet stukjes en dan moet je goed kijken, wat zie ik nou? Ons wondertje is nu 2,5 kilo en ziet er super gezond uit. Ook ik ben, ondanks mijn zwangerschapskwaaltjes, goed gezond zegt de dokter. Die bevalling zal niet grote problemen geven zegt hij. De computer heeft gisteren uitgerekend (hoe dat kan snap ik niks van, maar goed) dat de uitgerekende datum nu 25 maart is. Dat zal bijzonder zijn, dat is ook de dag dat mijn vader jarig was. We moeten maar zien, er kan nog van alles veranderen. We zijn dankbaar dat alles zo goed eruit ziet. Daarna hebben we bij birdsparadise geluncht om mijn verjaardag te vieren. Was erg gezellig. Leuk dat Abe dan speciaal voor mij zo 'spijbeld :-)' van zijn werk.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel gezellig, zo te lezen, geniet nog lekker na,
Liefs, hug mams

Anoniem zei

Lieve Mirjam,
Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! En de 25ste zou wel heel byzonder zijn. Liefs Irma

Anoniem zei

Spannend mir... wanneer de baby komt!!! Gr esther

Anoniem zei

Hoi Mirjam,

Via theodanielle.blogspot.com en vervolgens gerbenjulie.blogspot.com ben ik op jouw log terecht gekomen - ik lees vanaf nu dus niet meer anoniem mee maar moet zeggen dat ik je al vanaf september denk ik 'volg'. Ik ken je niet maar jullie leven boeit me. Je blogt ook erg leuk! Sterkte met de laatste weekjes, groet, Lisette

Wandel met Miep zei

Ha Mirjam!
Nog van harte met je verjaardag! Klinkt heel gezellig zo'n afrikaanse verjaardag... hihi...

liefs marieke