maandag 9 februari 2009

WARM!

Warm, echt heel warm!!! Dit weekend was het echt verschrikkelijk WARM. Tempraturen boven de 35 graden en als de wind een beetje waait is dit warme wind. Dus het was WARM! In ons huisje is het lekker en goed vol te houden met de airco. Maar verder bijna niemand die een airco heeft, peentjes zweten gewoon. En dan zul je net zien dat je een druk weekend hebt. We hebben een erg goed en gezegend weekend gehad. 4 vrouwen hadden een babyshower georganiseerd voor mij. Ze hadden allemaal lekkere dingetjes en cadeautjes voor de baby mee genomen en we hebben heerlijk gebept. Lekker als vrouwen onder elkaar.
Abe heeft zaterdagavond gepreekt. De kerk was stampvol met jeugd (en insekten :-)). Het was echt feest en powerfull. Hij heeft gepreekt over David en Goliath met als thema; de strijd behoort aan God. Ging erg diep!
Zondagochtend dienst bij ons thuis, daarna bij mamma Baardman gegeten. 's Avonds onze cursus en afsluiting van de rivaval week. Sjoh en toen was ik moe. Ook al die verschillende talen is soms best heftig. De ene dienst is in Afrikaans, de cursus is in engels, telefoongesprekje in nederlands en Abe e ik praten maar waar we zin in hebben. Kwestie van elke keer weer omschakelen. Merk dat het behoorlijk vanzef gaat, maar dat ik er soms nog wel moe van wordt en me even niet meer zo goed kan concentreren of eerlijker gezegd, geen zin in heb om me te concenteren na zo'n lange dag. En dat is dan ook prima, soms ben je gewoon vol en hoeft er niet zo nodig iets meer bij.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Puf, puf, puf, fijn met je airco.
Jullie boffen maar.Nog een paar weekjes met een dikke buik. Puf, puf, puf.
Liefs, mamms

Anoniem zei

Helemaal blij met je airco! Zeker nu je zo'n dikke buik hebt. Hier is het niet zo warm hoor.... ik ben door de regen naar huis gelopen, niet echt lekker!
Gr esther

Anoniem zei

Klinkt goed zo warm, maar kan me voorstellen dat jij er anders over denkt :) Mooi bedje heeft Abe gemaakt. Wat heb je toch een handige man! Geniet lekker na van je babyshower. Nog maar 47 daagjes.... x Lys

Anoniem zei

wat leuk dat ze dat hadden georganiseerd voor jou zeg, echt lief!Ik vind het knap wat je allemaal nog doet joh, ondanks dat je zwanger bent, petje af!!

liefs Rachel
ps mijn mail nog gelezen?