woensdag 11 februari 2009

Ons paleisje


Zomaar eens een overzichtje van waar wij wonen. Links is ons huisje. Het linker raam is onze slaapkamer het rechter raam is de woonkamer en het achterste raam bij de "garage" is de babykamer. Rechtse foto zijn de overburen, dus dat is mijn uitzicht de hele dag als ik thuis ben en achter de computer zit :-).


Deze twee foto's is onze straat. Je ziet nog net op de voorgrond onze brievenbus en onze rozen, die opdit moment een beetje verlept zijn door de zon.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog een klein poosje dan ga ik dit ook weer zien, heb er echt zin in.
Mooi zo groot de foto`s, ga nu proberen ze af te drukken.
Mooi uitzicht hoor, geniet ervan, lekker rustig.
Hug mams

Jantine zei

Hoi Mirjam,

als ik die foto's zie heb ik ook weer zin om naar ZA te komen. Het is zo mooi daar...

Groetjes en veel zegen bij de laatste loodjes.

Jantine

Anoniem zei

Hoi hoi.... leuk om je huisje weer even te zien. Doet me echt weer denken aan vorig jaar, toen ik elke dag de garagedeur open en dicht moest doen. En gezellig bij jou en Abe was. Gelukkig komt mams binnenkort weer langs.
Gr esther

Anoniem zei

Mooie foto's! Wat woon je toch in een mooi land, en dan die blauwe lucht. Kan me nog prima voorstellen hoe we daar rondliepen. Goeie herinneringen aan het open en dichtdoen van die garagedeur.
Hopelijk ligt er binnenkort een hele stapel kaarten in je brievenbus...

Liefs Meta

Anoniem zei

Lieve Mirjam,
Wat leuk om jullie huis en omgeving te zien. Mooier als ik had gedacht hoor. Liefs Irma

Wandel met Miep zei

Ha Mirjam! Wat leuk om van je te horen! Ik volg je blog al een tijdje en vind het super om te lezen wat je daar allemaal uitspookt in het verre Afrika. Mijn weblog is nog heel jong hoor, haha...
Gaat het goed met de zwangerschap? Schiet nou wel op he! spannend!

Wat een mooi uitzicht om straks je eigen kindje in je armen mogen te ontvangen!

dikke knuffel miep

Anoniem zei

Hey Mirjam,
leuk om eens foto's van je huis te zien! Krijg ik toch weer een beetje beter een idee van hoe het daar bij jullie is!
Super ook dat het zo goed gaat met jullie wondertje!
En natuurlijk wil ik je even feliciteren vandaag!!
GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt vandaag!
Groetjes, Jantine S.