vrijdag 23 november 2007

enge beestjes

Raag, je schrijft geschiedenis!!!!! Zo leuk om op mijn eigen afrikaanse telefoon een eerste sms te krijgen vanuit Nederland. Zo ver, maar toch dichtbij.....
Hier blijft het maar regenen, echt hot chocolat weer! Abe kon vanmorgen zelfs niet naar zijn werk. De rivier is overstroomt, dus de kloof staat onder water en dat is de enigste weg naar Montagu. Ik blij, lekker een dagje samen met mijn allerliefste man genieten. We hadden al helemaal gepland om lekker een dagje uit te gaan.....maar de vreugde was voor korte duur. Het mocht een uurtje duren en toen ging de telefoon. Hij moest naar een ander filiaal komen. Hmmm, jammer. Daar zit ik dan in ons mooie huisje terwijl de regen blijft vallen. Ik ga maar lekker schoonmaken want het is nat en vochtig door de lekkage en ik heb al enkele zwarte wormpjes gesignaleerd....bleh! Ze hebben hier trouwens meer enge beesten wat ik niet gewend ben. Laatst zat ik op de wc toen er opeens een spin voorbij kwam lopen. Ik heb nog nooit zo'n grote gezien, behalve davids vogelspin dan, maar niet op mijn eigen wc. Ook liep er laatst een hagedis door de woonkamer, ik stond gillend op mijn stoel, haha. (Weet je nog Chris en Meet in Portugal :-). Abe is dan echt heel relax en moet ontzettend hard lachen. Ook lopen hier waterkriekjes en de eerste mega grote kakkerlak heb ik ook al gesignaleerd. Ik zal er vast wel aan gewend raken. Zolang ze niet in ons bed zitten vind ik het prima en af en toe eens hard gillen is ook niet verkeerd.

4 opmerkingen:

David & Rachel zei

Hoezee Mir!
De primeur!
Geweldig om je nu te kunnen smsen,
erg leuk en het lijkt of je nu
weer wat dichterbij bent....
Maar ik blijf je missen hoor....
Dave en ik denken zo vaak; leuk als Mir dit weekend weer komt....maar ja....komt goed....
Groetjes aan je mooie man!

Rachel en David

Anoniem zei

Hey zus.... leuk dat jij ook huisdieren heb!!Ik zie ernaaruit ze te ontmoeten (grapje!) Hou je taai daar met al die regen en beestjes!
Liefs uit Holland.... esther

Anoniem zei

baal ik even dat we ook een andere Rachel hebben hahaha. Ik dacht dat ik de sms primeur had..............
dikke kus
Rachel

Anoniem zei

Heej lieve Mir!
Het was echt super om je donderdag zo lang met je te kunnen kletsen.
Dit was echt mijn record denk ik, buiten het bellen met Tim dan...
De theezakjes ga ik snel naar je opsturen!
Ennuh...speciaal ook de lievelingssmaak van Abe!
Mis jullie!
HUG Tal (& Tim)