maandag 19 november 2007

Fantastisch!!!!





Mensen, het was fantastisch!!!! Wij zijn een weekendje naar mosselbay geweest. Puur genieten van de natuur, de shops, van Wilna, Kenny en Kisha, van de ice creams en lekker van elkaar. Het was zo goed deze break. Even weg uit Ashton, even weg van alles en iedereen. We konden bij Kenny's ouders slapen, wat een gastvrije mensen. Het allerlekkerste was dat Abe niet een keer om 6 uur hoefde op te staan, maar dat we samen op zaterdagochtend konden tutten. Normaal werkt hij ook elke zaterdagmorgen. Dit was zo verademing voor ons beide. Ik heb zo van Abe mogen genieten. En we willen jullie niet jaloers maken in het koude Nederland, maar lekker hoor op het strand. In Nederland hebben we de zomer overgeslagen met al dat slechte weer, maar ik heb nu een inhaalslag. En tot nu toe is het lekker warm en gutst het zweet nog niet uit mijn lichaam.

Verder is het goed hier. Ik heb vorige week wel een slechte week gehad. Het afscheid van Nederland gaat diep. Ik heb veel heimwee gehad en dat doet zo'n pijn. Maar gelukkig gaat het de laatste dagen goed. Ik ben ook begonnen met wat vrijwillegerswerk op de zwarte mission school. Wat een geweldige mooie kinderen. Heerlijk om ze om me heen te hebben en met ze te spelen en af en toe les te mogen geven. Af en toe wel lastig want de jongste spreken alleen maar gozza (zwarte taal), daar kan je echt geen touw aan vast knopen. Maar met handen en voeten kom je ver en ieder kind heeft aandacht en liefde nodig en daar hoef je de taal niet voor te kennen. Het is nu alleen nog voor de komende twee weken, want dan begint de zomervakantie. In januari zien we wel weer verder. Maar heerlijk om zo op deze manier wat contacten op te bouwen en bezig te zijn.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb ook heimwee naar jou hoor!
Heerlijk zeg dat strand, mmmm das echt super mooi. Fijn dat je even kon genieten even de dingen om je heen kon vergeten. Jij komt er wel hoor bij die kids, ze zullen vast van jou genieten.
Zo apart jij zover weg, had ik maar een vliegende auto dan wist ik het wel..............
Genietse met Abe en doe hem de groenten.... (hollandse groenten)
dikke kus X
liefs Rachel

Anoniem zei

Fijn, dat jullie zo hebben genoten!
Wat een mooie foto`s, heerlijk om te zien.
Logisch hoor dat je heimwee hebt, het is me nog al wat allemaal.
De Here God is overal dezelfde hoor, Hij laat jullie niet in de steek.
We are comming, yes!!!
Liefs, mams

Anoniem zei

Hoi hoi zus.... wat heerlijk dat je er samen met abe tussenuit bent geweest. Dat vinden michel en ik ook zo heerlijk om te doen.
En ik snap dat je heimwee hebt... dat is logisch. Wij missen je ook! Maar hou vol....want over 3 maanden zijn we er!!!
Liefs uit Holland....

je grote zus.... esther

Anoniem zei

Lieve Mir!!

Je maakt me absoluut....eigenlijk best wel een beetje jaloers...na een paar dagen sneeuw, een dag dooien en dan weer vriezen, maakt dat alles hier spekglad is...ben ondertussen dus al verschillende keren onderuit gegaan (ben namelijk nog steeds altijd aan de late kant). Maar heerlijk even samen een weekendje er opuit. Gewoon lekker genieten van elkaar! Ja, en een afscheid....Mir...ik mis jou ook....gewoon af en toe goed potje huilen en ellendig voelen mag best wel. Je zit op de goede plek, maar het is niet altijd even makkelijk om dan lieve mensen achter te laten. Mir, ik ben super trots op je!!! Wat zal jij daar een zegen zijn!

Liefs Lenneke

(we hebben deze week trouwens een teacher uit Zuid-Afrika...en Helen, mijn oud-huisgenoot zit nu in Kaapstad...wat een wereld....zo ver weg en toch zo klein)

Anoniem zei

leuk jouw blog.
hou vol mir!!!!
xxxx Rachel

Anoniem zei

Lieve Mir,
Heerlijk een weekend weg en inderdaad...wat heerlijk om samen te kunnen opstaan op zaterdag. Ik hoop dat dat vaker mag voorkomen. Hou vol he meid, je doet het zo goed. Neem de tijd...en hou die rothoofdpijn in de gaten! Ik blijf met veel plezier je blog volgen.
Tot skyps!

x Lys