maandag 5 november 2007

God is goed!!!

"Op zieken zullen zij de handen leggen en zij zullen genezen worden." Marcus 16:18

God is zo goed! Elke dag is hij zo'n realiteit in mijn leven. Onze relatie is zoveel meer dieper nu ik in Afrika ben. Alles, maar dan ook alles om me heen is veranderd. Maar God is dezelfde gebleven. Dat is zo'n bemoediging om Hem naast me te hebben staan en al mijn gedachten en mijn noden met Hem te delen. Hij geeft echt wat we nodig hebben. Van de week heb ik het uitgeschreeuwd naar God. God, wilt U zorgen dat er een iemand zal bellen om me mee uit te nemen. Gewoon dat ik een keer geen initiatief hoeft te nemen. Geen uur later gaat de telefoon of ik mee wil gaan, want de oudjes of Ashton gaan een dag uit. Geweldig toch!
Afgelopen zaterdag zouden we gezellig gaan braaien bij Wilna en Kenny. We zagen er echt naar uit. Mijn eerste echte Afrikaanse braai. Heerlijk gewoon en dat is wel wat anders naar een BBQ. Maar opeens was daar weer de migraine. Ik dacht: daar gaat ons gezellig avondje. Ik ben op bed gaan liggen en kon me niet bewegen van de pijn, dan is echt alles teveel. Maar dan heb ik echt de beste, liefste man vol met wijsheid. Hij is op Gods woord gaan 'staan'. Als we bidden voor de zieken zullen zij genezen. Hij heeft me de handen opgelegd en is gaan bidden. God is zo goed, na 5 minuten was mijn migraine helemaal weg en liep ik rond in ons huis om mij klaar te maken voor de braai. Echt dank U Jezus!!!! Opdat moment heeft Hij mij genezen en konden we genieten van de avond. Ik ben zo dankbaar dat God ons elke keer, elke dag weer zo support!

1 opmerking:

Anoniem zei

GEWELDIG!!!!!
BIJZONDER OM DIT ZO TE MOGEN ERVAREN.
HUG, MAMS