maandag 3 december 2007

10000 km is werkelijkheid

Soms besef je weer even ten diepste dat Nederland en Zuid Afrika niet een uurtje rijden is met de auto. Wat had ik jullie graag even een hug willen geven Daaf en Raag! We zijn blij dat het weer wat beter met je gaat Raag. We blijven bidden! We houden van jullie. Ik mis jullie allen, maar ik kan aardig mijn draai vinden, het begint echt steeds meer mijn thuis te worden. Langzaam maar beetje leer ik steeds meer mensen kennen. Vrijdag ben ik met de zolani mission school op schoolreisje geweest naar Birds paradise. Je kan het vergelijken met een soort kinderboerderij met leuke speeltuin en extra veel hele bijzondere vogels en een paar krokodillen. De kinderen, inclusief ik hebben enorm genoten van dit uitstapje. Zeker voor deze kinderen erg bijzonder, de meeste kinderen zijn arm en komen nauwelijks het dorp uit. Via dit schoolreisje weer nieuwe buren leren kennen, omdat ze de kinderen met een bakkie naar birds paradise brachten. Leuk, ik ben uitgenodigd voor de thee, dus dat moet ik zeker maar een keertje gaan doen.

3 opmerkingen:

www.olga.blogspot.com zei

Wat leuk zeg een schoolreisje, zo leer je wel mensen kennen.
Goed hoor dat je je zo geeft, ik ben trots op je!!!!!!!!!!111
Over drie weken zijn wij bij jullie, ik zie er enorm naar uit.
Kan ik jullie vasthouden en voelen, ruiken, geweldig toch.
Dan gaan we het allemaal met eigen ogen zien en niet alleen van horen zeggen en foto`s.
Liefs, hug mams

Anoniem zei

Hey zus.... wat leuk dat je mee bent geweest op schoolreisje. Heb je nog een leuke foto daar gemaakt? Hou je taai he daar!! Ik mis je ook...! Liefs uit regenachtig nederland.... esther

Anoniem zei

toch een beetje nederlands he die schoolreisjes, leuk joh.
zet hem op he.
xxx Rachel