woensdag 5 december 2007

logeer partij



Ek het van dag gespeel en geswem. Alle liefde en groete vir almal in Nederland!
Onze nichtjes Michaela en Macy Lee logeren vandaag bij ons. We hebben een hele gezellige tijd met elkaar. We hebben al lekker gezwommen, met waterbalonnen gespeeld, getekend, lekker spaghetti gegeten en niet te vergeten onze topper: halli galli!!! Het is nu zomer vakantie hier in Afrika, dus we hebben lekker de tijd voor elkaar. Ook ik vind het erg gezellig om de meiden om me heen te hebben. Ek het n’ appelboom geteken en n’ blom met een vroutjie by .een beetje te veel chocola is precies goed. de reden dat sommige mensen chocola eten is dat ze niet weten wat ze er anders mee moeten doen. Chocola is veruit het meest populair van alle middelen die je beslist niet van je depressie afhelpen. vroeger had ik het figuur van een zandloper,maar in de loop der jaren heeft het zand zich enigszins verplaatst. het blijft een raadsel hoe een vrouw vijf pond kan aankomen als ze maar twee pond chocola gegeten heeft. zo zit mijn haar als ik wakker word. Zo zit mijn haar als ik een spin zie. zo zit mijn haar met een bloem erin. zo zit mijn haar als ik uitga. zo zit mijn haar in staartjes. zo zit mijn haar als de staartjes te strak zitten. zo zit mijn haar met een bij erin. Allemaal wijze uitspraken die onze nichtjes hebben ontdekt, heerlijk toch om een nederlands wijsheden boekje over te tikken. Neem ze mee je leven in :-)!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gesellig met die meiden!!!!
Wat hebben julle een "mooie" tafelkleed!!!
So heb je een klasjie in jouw huis.
Ek is baie trots op julle!
Nog 18 nachtjies slapen............YES!!!!!!!!!
Vette hug, mams

Anoniem zei

Hoi hoi... leuk dat de meiden er waren!!Wat is halli galli??
Gr esther

David & Rachel zei

He Mirrie!
(en natuurlijk Abe!)
Jullie zijn echt leuk!
Leuk hoe je dat zo organiseerd voor de meiden!
Kmis je Mir, maar geniet van je smsjes, skype, blog enzo.....

Liefs!