zondag 9 december 2007

bruiloft


Terwijl ons familietje lekker sinterklaas aan het vieren was (heb aan jullie gedacht!!! ben benieuwd naar de verhalen....) hadden wij een bruiloft. Het leek wel alsof ik een film binnen stapte. Zo mooi was alles. Echt op en top Amerikaans, misschien dus ook wel Afrikaans :-). De ceremonie was buiten. Allemaal mooie stoelen op het gras. Overal palmbomen om je heen, een fontijntje in het midden en allerlei bloemen. Hier in Afrika is het ook zo dat de bruidegom de bruid voor het eerst ziet bij de ceremonie. Daar kwam ze aan met de bruidsmeisjes. 2 kids en 2 vrouwen in mooie groene jurken en de bruid daar achter. Het thema van de dag was dan ook groen. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Abe heeft nog erg mooi gezongen, wat kan ik dan trots zijn op mijn mannetje. Het was leuk om mee te maken. Na lekker gedanst te hebben was het tijd om weer uit de film te stappen en naar huis te gaan. Maar uit de film stappen lukt me vaak niet zo goed. Ik heb zo vaak het idee dat ik midden in een film leef en dat het allemaal niet waar is. Maar dan kom ik tot de conclusie dat dit reallife is. Wat een zegeningen, wat een veranderingen. Mams en Joop, welkom in de film over 2 weken!!!!

3 opmerkingen:

www.olga.blogspot.com zei

Wat een prachtige foto`s met prachtige mensen in een geweldige omgeving.
Fijn dat jullie een moooie tijd hadden terwijl wij sinterklaas feest vierden.
Wij hebben een leuk feest gehad, zie blog.
Nog even en wij stappen ook jullie film binnen. Wij zien er naar uit.
Liefs, mamma

Anoniem zei

laat je mams het mooi filmen als ze komt dan ga ik de film een keer bij haar bekijken als dat mag hahah. Want zo'n film kan je hier niet kopen.......... Doeg tof vriendinnetje xx Rachel

Anoniem zei

Hoi hoi zus... wat een leuke foto van je!! Ja sinterklaas was geweldig. WE hebben weer wild gedobbeld. En iedereen had eigelijk kadootjes die ze wilden hebben.
Grrrrrrrrrrrr es :- )