dinsdag 11 december 2007

eerst zien dan geloven

Eerst zien dan geloven, dat is soms een beetje mijn houding hier. Is het echt waar dat mijn visum er nu is? Vaak betekend nu: over een paar uur. Als je echt iets nu wilt laten gebeuren moet je zeggen: nu nu. Na een uur wachten in de rij was ik eindelijk aan de beurt. Een zwarte vrouw met een nors gezicht bekeek me eens kritisch en stelde me veel vragen. Bijna om bang van te worden. Maar eindelijk pakte ze mijn paspoort en zie hier het bewijs. Tot 1 januari 2010 mag ik legaal in het land blijven!!! Dank U Jezus dat eindelijk alle papieren rompeslomp voorbij is! En Joop: GEFELICITEERD!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch, dat je dit nu echt in je handen hebt.
Eindelijk!!
mam

Anoniem zei

nu geloof ik het ook......... eindelijk van het geregel af, lekker joh. Mir mijn msn doet het weer. xxxx Rachel

Anoniem zei

wat is je paspoort mooi geworden!!
Gr esther