vrijdag 4 juli 2008

Mijn mannetjie is GESLAAGD!

Abe is geslaagd!!!!!!!!!!!! Ik ben trots op hem. Elk jaar schrijft hij een examen en moet hij een grote taak inleveren, hij heeft er nu al 3 geschreven. Dit keer ging het over iets economisch, ik heb niet zoveel verstand van het bankbewezen. Mooie aanvulling in mijn leven dus :-). In totaal moet hij 4 of 5 examens schrijven en dan krijgt hij een of ander diploma.
Kaapstad was geweldig,wat een heerlijk winkel paradijs, even weg van het platteland en de 4 winkels die je hebt. Bewondering voor Abe hoe geduldig hij is om met mij te winkelen. Ik vroeg aan het einde van de dag wat hij niet zo leuk vond, toen zei hij; het op en af lopen van de ene winkel naar de andere. Haha, ik kan het me helemaal voorstellen, dat ben ik ja. Eindelijk een paar warme winter kleren kunnen kopen (thx voor deze blessing). De ambassade was ook zo goed voor ons. Was leuk, in de wachtkamer lagen allemaal Nederlandse tijdschriften, terwijl je in hartje Kaapstad bent. Maar ik was verbaasd, nadat we de hele stapel papieren hadden gegeven zei ze; ik zal jullie een visum geven voor 2 jaar, dan hoeven jullie in die 2 jaar het niet opnieuw aan te vragen. En dit voor de Nederlandse overheid, wat soepeltjes van ze! Zo als een van jullie het opeens op je hart hebben om ons een ticket te schenken in deze 2 jaar kunnen we zo komen, het visum is al geregeld, haha......

1 opmerking:

Anoniem zei

Abe, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma