donderdag 10 juli 2008

Nederland of Zuid Afrika????




Ongelovelijk maar waar, dit is geen grap. Foto's uit Zuid Afrika. Sneeuw, sneeuw, sneeuw. Niet in Ashton, maar 100km bij ons vandaan. Wie altijd, net als ik gelooft heeft in een warm, zonnig Zuid Afrika komt nu tot het werkelijke leven. Schitterend he! Het was van de week al zo mooi, ik bracht 's ochtends vroeg Abe naar zijn werk en het eerste wat ik zag was de besneeuwde bergtoppen. Wauw, zo mooi!!! Misschien gaan we zaterdag de sneeuw even van dichtbij bezoeken. Mijn eerste sneeuwballen gevecht met mijn man!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw dit is mooi. Hoe kom je aan deze foto`s als je er zelf niet ben geweest.
Van internet geplukt, is het misschien Zweden?
hahahahahahahaha!!!!!
Had je maar die mooie slee, wit met rode stippen, zou leuk zijn.
Maar..................op een vuilniszak kan je goed de heuvel af, weer je nog, lachen!!!
Veel winterplezier, heb je handschoenen?
Liefs, mams

Anoniem zei

Prachtig die sneeuw!! Geniet ervan!

Gr esther

Anoniem zei

Witte Kerst!Wij zijn jaloers hoor!
Liefs Irma