donderdag 8 januari 2009

De kinderwagen



Eindelijk, eindelijk hebben we onze kinderwagen in handen. We zijn zo blij, een last valt er echt van mijn schouders af. In Afrika werkt het niet zoals in Nederland. In Nederland ga je naar een babypark en heb je keus uit honderden kinderwagens. Zit er niks leuks bij dan ga je naar de volgende babywinkel. En dit allemaal bij je in de buurt. Hier gaat dat niet zo makkelijk. En nu snap ik de mensen meer, de meeste dragen hun baby overal naar toe. De zwarte mensen in een doek op een rug en de kleurlingen de baby dik ingepakt in de armen. De kinderwagen zoals wij hem kennen in Nederland heb ik hier nog nooit gezien. Het is hier een combi van een wandelwagen met een maxicosi erboven op. En dan.....bijna allemaal lelijk!!!Maar dan stond hij daar op eens. In Jeffreysbay. Als je met 4 meiden op vakantie gaat is de auto al stampvol en dan ook nog een kinderwagen met maxicosi erbij....We hebben gelachen en met passen en meten kon hij net in de auto.

3 opmerkingen:

Gerben en Julie zei

O Mir...die maxicosi lijkt heel erg veel op die van ons....als het niet dezelfde is...welk merk is het?

Anoniem zei

Handige wagen lijkt het mij met die grote wielen!! En hij is ook nog mooi, wat wil je nog meer! Nu nog even een paar weken wachten tot de baby er in kan liggen!
Gr esther

Anoniem zei

Geweldig Mirjam, super,fantastisch, daar is die dan.
Niks geen vliegtocht, of boottocht voor een lege kinderwagen, nee zomaar uit de lucht gevallen.
Jullie zijn natuurlijk heel erg dankbaar, een cadeau van de Here God.
Ik zie er naar uit om de wagen te gaan besturen.
Moet je met een kinderwagen ook links rijden?
Liefs, mams